מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

טיולי ג'יפים במרוקו

הנהלת האתר

הנהלת האתר

שלא התנסיתם בו, יש לברר לגבי טיולי ג'יפים במרוקו. זו הדרך היחידה שתוכלו להגיע באמצעותה לקניונים מדהימים, הרים ודיונות של זהב שיגרמו לכם לעצור את נשימתכם. תושבי מרוקו הם אנשים שמסבירים פנים ומי שמכיר את ההווי מבית הוריו או סביו, יתמוגג מהנוסטלגיה של האירוח, המאכלים וארח חייהם המיוחד והפשוט של התושבים.

להגיע לפינות הרחוקות והקסומות באמצעות טיולי ג'יפים

אם אתם מעוניינים להגיע למקומות קסומים, כאלה שאיתני הטבע נראים במלוא הדרם, אין כמו טיול בג'יפים במרוקו האוריינטלית עם  המוטיבים האתניים. אנו מארגנים טיולי ג'יפים במרוקו בקבוצות של אנשים, אם בודדים, זוגות, חברים ומשפחות ואנו שומרים על קשר מתמיד ורציף עימם בטיול,  באמצעות מכשירי קשר , כך שנוכל תמיד לתקשר עם כל הקבוצה. יש כאלה המגיעים לטיולי שורשים, כאשר הם לא יפספסו את בית הוריהם, סביהם ואת בתי הכנסת המיוחדים בערים השונות של מרוקו ולכן, אחת הסיבות המרגשות ביותר לטיול מדהים במרוקו הוא הקשר היהודי.

נהיגה עצמית יחד עם מדריך במרוקו הקסומה

יש משהו מיוחד במרוקו, אשר הופך אותה למיוחדת, כמו מסע לטבע מרהיב  ביופיו וכן מסע לאחור בזמן. תוכלו לטייל בשווקים המציעים מכלי בית מיוחדים אשר חלקם עשויים נחושת וריקועים בעבודת יד, ועד לשטיחים, טקסטיל ומזכרות המאפיינות את מרוקו, אשר לבטח תשמחו לרכוש ולהביא אותן לביתכם בישראל בתום הטיול החווייתי. תיירים רבים מכל העולם, אוהבים לחזור ולבקר במרוקו שהיא בהחלט יעד מיוחד. מי שאוהב לסרוק את מרוקו באמצעות נהיגה עצמית בטיולי  ג'יפים, אך באמצעות מדריך מנוסהף, אשר מכיר את מרוקו ואת כל האטרקציות שבה כמו את כף ידו, ישמח להירשם לטיול אחר, כזה שלא יישכח לעולם.  

טיול אקסטרים מרתק במרוקו

ישנם מטיילים ישראלים, אשר מחפשים להצטרף לטיולים מאורגנים למרוקו, כמו טיולים בערים המוכרות של מרוקו, בכפרים הייחודיים, יכרות עם המנטליות של התושבים ועוד. ישנם תיירים אחרים, אשר אוהבים את חוויית האקסטרים כמו למשל נהיגה עצמית בג'יפים. הנסיעות במדבר סהרה, טיול בהרי האטלס ומקומות שלא ניתן להגיע אליהם באמצעות אוטובוס תיירים. למעשה, ניתן לשלב את הטיולים, כאשר בסוף הסיור בג'יפים, אפשר לסייר בערים הגדולות ולטעום מכל המגוון הזה שרק מרוקו מציעה למבקריה. על מנת להספיק את כל האאזורים המיוחדים בה, מומלץ להירשם לטיול ג'יפים במרוקו לפחות לשישה ימים.  אתם תצלמו את המקומות הכי מיוחדים ותגיעו חזרה לארץ עם חוויות שלא תשכחו לעולם.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן