מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

מבחר טיולים מותאמים לכל המשפחה

הנהלת האתר

הנהלת האתר

תכנון חופשה משפחתית יכול לעתים קרובות להיות משימה מרתיעה, במיוחד כאשר מנסים להתאים את האינטרסים והיכולות של כל אחד מבני המשפחה. למרבה המזל, הצפון המשגע של ישראל מציע שפע של טיולים מרגשים ומרתקים המתאימים לכל המשפחה, מה שהופך אותו ליעד המושלם להרפתקה הבאה שלכם.

הפעם אתם מטיילים עם קרמל!  בין אם אתם מחפשים לטייל בשבילי מים המותאמים לטיול עם ילדים, לטייל בנופים עוצרי הנשימה שיש לאזור הצפון להציע, או לצאת לטיולים חווייתיים שהקטנטנים יוקירו לשנים הבאות; מאמר זה יספק לכם את המדריך האולטימטיבי לאן ללכת ומה לעשות כדי להבטיח חופשה משפחתית בלתי נשכחת בצפון הארץ.

מסלולי מים מותאמים לטיולים עם ילדים

ישראל התברכה בשבילי מים רבים המושלמים למשפחות עם ילדים. הנופים הציוריים ונתיבי המים המרעננים הופכים אותו ליעד אידיאלי למשפחות המחפשות כיף והרפתקאות. אחד ממסלולי המים הטובים בארץ הוא נהר הירדן, הזורם מעמק החולה ומוקף בצמחייה עבותה ובחיות בר. זהו מקום נפלא למשפחות לחקור, עם הנהר המלכותי המציע פעילויות מרגשות כמו רפטינג וקיאקים.

תוותרו הפעם על פארק חבלים או פארק טרמפולינות וצאו להנות מהטבע, בקרו בשמורת הטבע החולה ש יא גם יעד מצוין, ומציעה מספר שבילים העוברים לצד המים. משפחות יכולות ליהנות מטיולים נינוחים תוך התבוננות בחי ובצומח המגוונים באזור, מה שהופך אותו לשילוב מושלם של רוגע וחקירה. אפשרות נהדרת נוספת היא אגם הכנרת, הידוע גם בשם הכנרת. אגם יפהפה זה מושלם לשייט ולשחייה, עם שפע של חופים ומסלולי הליכה סמוכים המאפשרים לכם לחוות את יופיו של האזור מנקודות מבט שונות.

למי שמחפש חוויה הרפתקנית יותר, שביל נחל שניר, הידוע גם בשם שמורת טבע נחל שניר, בהחלט שווה לשקול. מסלול זה כולל חציית המים ברגל או דרך גשר חבלים, מה שהופך אותו לאתגר מרגש עבור ילדים גדולים יותר ומחפשי ריגושים. נחל שניר מתפתל בין נופיו הציוריים ומציע למשפחות חוויה ייחודית ובלתי נשכחת בעודן חוצות את נתיבי המים וסביבתו השופעת.

שבילי מים אלה מספקים הזדמנות יוצאת דופן לחקור את היופי הטבעי של ישראל תוך הנאה מפעילויות חוצות מלהיבות המושלמות למשפחות עם ילדים. מהמים השלווים של שמורת טבע החולה ועד להרפתקה המרגשת של שביל נחל שניר, יש משהו לכל משפחה ליהנות ממנו וליצור זיכרונות מתמשכים.

מסלולי טיול בצפון לכל המשפחה

צפון הארץ הוא ביתם של מסלולי טיול רבים ויפים המושלמים למשפחות עם ילדים. הנופים הטבעיים מספקים הזדמנות מדהימה ללמד ילדים על הטבע ולחוות יחד את יופייה של הארץ. מסלולים אלה משתנים ברמת הקושי, ומתאימים למגוון רחב של גילאים ויכולות פיזיות.

אחד מיעדי הטיול הפופולריים ביותר בצפון הארץ הוא הר מירון. כפסגה הגבוהה ביותר באזור, היא מציעה נופים עוצרי נשימה של האזור שמסביב. השביל המוביל לפסגה מסומן היטב ומתאים למשפחות, מה שהופך אותו לאתגר מהנה למי שמחפש תחושת הישג.

שמורת טבע בניאס

אופציה נהדרת נוספת היא שמורת הטבע בניאס, גן לאומי יפהפה הכולל מפלים מדהימים וצמחייה עבותה. עם השבילים המתוחזקים היטב, משפחות יכולות לחקור בבטחה את הפארק ולשקוע ביופיו הטבעי של האזור. השביל מוביל למפל הבניאס המרשים, המספק הפוגה מרעננת ביום חם ומראה מתגמל למראה לאחר טיול.

פארק הצפרות עמק החולה

משפחות שנהנות לצפות בחיות בר ימצאו את פארק הצפרות עמק החולה כביקור חובה. פארק ייחודי זה מציע הזדמנויות לצפות באלפי ציפורים בסביבתן הטבעית בזמן שהן נודדות בין אפריקה לאירופה. בפארק מסלולי הליכה קלים וסיורים מודרכים לכל הגילאים, מה שהופך אותו לחוויה חינוכית ומהנה.

שביל הר בנטל

למי שמחפש שביל בעל משמעות היסטורית, הר בנטל מציע נוף מדהים כמו גם שיעור היסטוריה צבאית חשוב. השביל מוביל לפסגה ומציע נוף מדהים של הגבול הסורי מלמעלה. לאורך הדרך ניתן למצוא לוחות מידע המסבירים את ההיסטוריה של האזור במהלך מלחמת ששת הימים בשנת 1967, היוצרים טיול אינטראקטיבי ואינפורמטיבי לכל המשפחה.

עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, משפחות בטוח למצוא מסלול טיול מתאים בצפון הארץ העונה על רמת הניסיון, תחומי העניין והיכולות שלהם. זכור לארוז הרבה מים, ללבוש נעליים מתאימות, ולשקול את הסיבולת של הצעיר ביותר במשפחה בעת תכנון ההרפתקה שלך.

המלצות לטיולים חווייתיים עם ילדים בצפון

מלבד מסלולי המים ומסלולי הטיול המדהימים שכבר הזכרנו, צפון הארץ מציע עוד טיולים חווייתיים רבים ומושלמים למשפחות עם ילדים. אפשרות פופולרית אחת היא לבקר בחוות חלב ולראות כיצד מייצרים גבינה. חוויה מעשית זו בוודאי תעסיק את ילדיכם תוך כדי לימוד על תהליך ייצור החלב.

רעיון נהדר נוסף הוא לבקר בחווה לקטיף פירות יער שבה הילדים יכולים לקטוף פירות טריים וללמוד על תהליך גידולם. זה מספק חוויה מהנה וחינוכית שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנה יחד. ביקור בפארק גילבון הוא יעד מצוין למשפחות המעוניינות לצאת לספארי ולצפות בחיות הבר, ביניהן זברה וצבאים. ילדים יאהבו להיות קרובים ליצורים המופלאים האלה וללמוד על סביבות המחיה וההתנהגויות שלהם.

לבסוף, משפחות יכולות לנסות חפירה ארכיאולוגית בגן הלאומי בית שאן, שם הילדים יכולים להשתתף בחפירה וללמוד על ההיסטוריה בדרך מהנה ואינטראקטיבית. חוויה ייחודית זו מאפשרת להם ללכלך את ידיהם תוך חשיפת ממצאים וחקירת ההיסטוריה העשירה של האזור.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן