מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

תכנון חופשה עצמאית בסעודיה – ככה תעשו את זה נכון

הנהלת האתר

הנהלת האתר

מציגה בפנינו ערב הסעודית מיזוג מושלם של היסטוריה, תרבות ונופים מרהיבים. במילים אחרות – במידה וחיפשתם יעד אטרקטיבי שיהפוך את החופשה הבאה שלכם לבלתי נשכחת, מצאתם.

כאשר מדובר על שלל האטרקציות והבילויים שניתן לראות ולעשות ברחבי סעודיה, ניכר כי אחד מהדברים הייחודיים ביותר יבוא לידי ביטוי במשמעות הדתית של המדינה, בעוד כי אתרי הדת מהווים את נקודות המשיכה העיקריות של ערב הסעודית. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי האומה היא ביתם של חלק מאתרי הדת המשמעותיים והגדולים ביותר ברחבי העולם, ביניהם מכה ומדינה, בעוד כי מדובר על מקום הולדתו על האיסלאם. כמו כן, למרות העובדה כי גם אנשים שהם אינם מוסלמים מחזיקים באפשרות לבקר אתרי דת כאלו ואחרים, יש לזכור כי אתרים מסוימים כמו אתרי הקודש בעיר מכה נגישים למוסלמים בלבד. יחד עם האמור, ניכר כי את אווירת הקדושה והתרבות הדתית תוכלו לפגוש במגוון אזורים אחרים ברחבי המדינה.

עקרונות המפתח שצריך להכיר לתכנון החופשה

כאשר מדובר על תכנון חופשה עצמאית בסעודיה, הרי שבראש ובראשונה יהיה עליכם לקבל אישור על דרישות הויזה שכן, נדרשת ויזה למרבית המבקרים בסעודיה, כאשר את הויזה ניתן להציג באמצעות סוכנות נסיעות או לחילופין בצורה מקוונת. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון כי הוצאת הויזה הוא תהליך שעשוי לקחת זמן מה ולכן, מוטב להגיש את הבקשה הרבה זמן לפני תחילתו של הטיול. כמו כן, מומלץ לקחת בחשבון את התקופה הטובה ביותר לחופשה בערב הסעודית, בעוד כי ההמלצה המרכזית תהיה לתזמן את הטיול במהלך החודשים הקרים יותר שבין אוקטובר לאפריל, מהסיבה הפשוטה שמדובר על מדינה חמימה וצחיחה עם קיץ לוהט הרבה יותר ממה שאנחנו מכירים כאן בישראל. נוסף על כך, יש לקחת בחשבון את חודש הרמדאן שחל במהלך החודש התשיעי בלוח השנה האיסלאמי, מה שמתלווה אל סגירתן של מגוון חנויות ומסעדות רבות במדינה.

דבר נוסף וחשוב לא פחות שיהיה עליכם לקחת בחשבון במהלך תכנון החופשה שלכם יהיה תקציב הטיול שכן, עליכם לזכור כי סעודיה היא מדינה עשירה בנפט, מה שמוביל למחירים גבוהים במיוחד של סחורות ושירותים כאלו ואחרים. על כן, למרות העובדה כי מסעדות ולינה בסעודיה עשויים להיות יקרים, במרבית המקרים תוכלו לפגוש באלטרנטיבות מצוינות במחירים נוחים יותר. כמו כן, טרם יציאתכם אל המסע, מומלץ לבדוק אם אזהרות הנסיעה לצד ההגבלות העדכניות ביותר שכן, ישנם אזורים מסוימים אשר יכולים להיות אסורים לתיירים מסוימים.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן