מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

כמה עולה לעשות ביטוח נסיעות למרוקו?

הנהלת האתר

הנהלת האתר

אם אתם שואלים כמה עולה לעשות ביטוח נסיעות למרוקו, התשובה היא שהמחיר משתנה בין חברות הביטוח השונות. רגע לפני שתרכשו ביטוח נסיעות מחברה זו או האחרת, ריכזנו עבורכם מידע שיכול להוזיל עלויות בכיס, במיוחד אם טסים עם ילדים. 

כמה עולה ביטוח נסיעות למרוקו לאדם?

לאדם בודד, מחיר ביטוח נסיעות למרוקו עשוי לנוע בין כמה עשרות שקלים ליום. זאת, בהנחה שאתם לא זקוקים להרחבות שונות אשר מכסות את צרכי הטיול האישיים שלכם. כאשר מדובר על משפחה עם ילדים, עלויות הביטוחים בהחלט יכולות להגיע למאות שקלים ואף יותר. לכן, חשוב לערוך השוואת מחירי ביטוח פספורט קארד למרוקו (או השוואת מחירי חברות ביטוח נסיעות לחו"ל אחרות). חשוב לציין, מחיר הביטוח תמיד משתנה בהתאם לגובה הכיסוי הנדרש לכם. לדוגמה, חלק מהחברות מציעות כיסויים של עלויות רפואיות עד 3 – 5 מיליון ₪. זאת, בזמן שחברות אחרות עשויות להציע גובה כיסוי נמוך יותר. 

מה כולל ביטוח נסיעות פספורט קארד למרוקו?

ביטוח נסיעות פספורט קארד כולל, בדרך כלל, את רכיבי הפוליסה הבאים:

  • ביטוח רפואי: כיסוי עלות טיפולים רפואיים, אשפוז, תרופות, שינוע רפואי ועוד.
  • ביטוח ביטולים: החזר עלויות נסיעה במקרה של ביטול נסיעה מסיבות מוצדקות, כגון מחלה, פגיעה, חלילה מוות של קרוב משפחה או אירוע בטחוני.
  • ביטוח כבודה: החזר על עלות כבודה שאבדה, נגנבה או ניזוקה, לרבות פריטים יקרים המכוסים בד"כ בהרחבות של ביטוחים. 
  • ביטוח פעילויות אתגריות: כיסוי עלות טיפולים רפואיים במקרה של פגיעה במהלך פעילות אתגרית מסוגים שונים. 

כמו כן, כאשר רוכשים ביטוח נסיעות פספורט קארד הוא עשוי לכלול גם הטסה חזרה לארץ במקרה חירום רפואי.

ממה חשוב להיזהר כאשר רוכשים ביטוח נסיעות?

באופן כללי, אם אינכם רוצים ליפול לטעויות מיותרות, חשוב לקרוא בעיון את תנאי הפוליסה לפני הרכישה של הביטוח. ישנם הבדלים משמעותיים בין פוליסות ביטוח נסיעות שונות, ולכן חשוב לבחור את הפוליסה שעולה בקנה אחד עם סוג הטיול שלכם, האופי שלו וסוגי הפעילויות שתבצעו במרוקו. כמו כן, חשוב לדווח לחברת הביטוח על כל מצב רפואי כזה או אחר שאתם עשויים לסבול ממנו. אם לא תדווחו על מצב רפואי שקיים אצלכם, ייתכן שלא תקבלו כיסוי ביטוחי במקרה של חלילה אירוע רפואי המתרחש בחו"ל. 

לסיכום, ממי לרכוש ביטוח נסיעות למרוקו?

בסופו של יום, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות למרוקו מחברת ביטוח מוכרת. כך תדעו שאתם מוגנים במקרה של אירוע ביטוח, ושבאמת יש לכם גב כלכלי בעת אירוע חירום חלילה. בעוד שהמחיר של הביטוח משתנה בהתאם לגיל שלכם, האם אתם מעשנים, נוטלים תרופות ועוד, אנחנו נשאיר אתכם עם המלצה אחת אחרונה – תמיד הקפידו לערוך השוואת מחירי ביטוח נסיעות פספורט קארד לחו"ל. כך תוכלו לדעת במדויק כמה עולה לעשות ביטוח נסיעות למרוקו, כיצד ניתן לחסוך עלויות של ביטוח פספורט קארד למרוקו ועוד. עם מחקר שוק זריז, תחסכו עוד כמה שקלים בכיס. בהצלחה! 

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן