מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

האם חייב לעשות ביטוח נסיעות למרוקו?

הנהלת האתר

הנהלת האתר

בואו נגיד את זה ככה, לא "חייבים" לעשות ביטוח נסיעות למרוקו, אבל זה יהיה טיפשי במיוחד לטוס לחו"ל ללא ביטוח בהתאם, על אחת כמה וכמה כאשר טסים לתקופה ממושכת או לטיול הכולל פעילויות אתגריות.

למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

כפי שציינו, התשובה הקצרה היא לא, אין באמת איזושהי חובה חוקית לעשות ביטוח נסיעות למרוקו או ליעדים אחרים בעולם. עם זאת, מומלץ מאוד לעשות ביטוח נסיעות לכל נסיעה לחו"ל, גם למרוקו. הביטוח מספק לכם מטריה שלמה הכוללת כיסוי במקרים של:

  • ביטול נסיעה
  • עיכוב נסיעה
  • טיפול רפואי בחו"ל
  • אובדן או נזק לכבודה
  • פציעה או חלילה מוות בעת הנסיעה.

בסופו של דבר, מרוקו היא מדינה בטוחה יחסית לישראלים, אך חשוב לזכור שהשירות הרפואי במדינה אינו ברמה של השירות הרפואי בישראל. במקרה של צורך בטיפול רפואי, הביטוח יכול לתת כיסוי למימון הטיפול, כולל הטסה רפואית חזרה לישראל אם יהיה צורך בכך.

מספר טיפים לבחירת ביטוח נסיעות למרוקו

בראש ובראשונה, השוו מחירים בין חברות הביטוח השונות. ישנן לא מעט חברות המשווקות ביטוחי נסיעות לחו"ל בחבילות שונות, כאשר רוב חברות הביטוח מוכרות גם ביטוחים מותאמים אישית. בתוך כך, שווה לציין כי ביטוח נסיעות לחו"ל הכי זול הוא לא בהכרח ביטוח הנסיעות הכי טוב. במילים אחרות, לפעמים עדיף לשלם עוד כמה שקלים על ביטוח נסיעות הנרכש דרך חברת ביטוח מוכרת ובעלת מוניטין. כאשר אתם עורכים השוואת מחירים בין ביטוחי נסיעות למרוקו, תעברו בעיון ובקפידה על תנאי הפוליסה וודאו שהיא מכסה את הצרכים הספציפיים שלכם במהלך הנסיעה.

יש עלויות נוספות בביטוחי נסיעות לחו"ל?

אכן כן, ישנן עלויות נוספות בביטוחים, כאשר עלויות אלו נקבעות על פי אופי הטיול שלכם וסוגי הפעילויות שתיקחו בהן חלק במהלך הטיול. למשל, אם אתם נוסעים לצורך פעילות מסוכנת, כגון ספורט אתגרי, ודאו שהביטוח מכסה את הפעילות הספציפית שאתם לוקחים חלק בה. כמו כן, ישנן גם עלויות הקשורות לפרמטרים אישיים, כמו למשל נסיבות רפואיות אישיות של כל מבוטח ומבוטחת המבקשים לרכוש ביטוח נסיעות למרוקו. לכן, לפני רכישת הביטוח, חשוב לעשות איזשהו יישור קו ולהעריך נכון את הנסיבות האישיות שלכם. כך תוכלו לצפות במדויק את מחירי הכיסויים הנדרשים לכם.

לסיכום, כדאי לעשות ביטוח נסיעות למרוקו?

לסיכום, אנחנו ממליצים לכם לעשות ביטוח נסיעות למרוקו, גם אם אינכם מחויבים לכך על פי החוק. הביטוח יכול לספק לכם מצד אחד שקט נפשי, ומצד שני, למנוע הוצאות כספיות משמעותיות במקרה של אירוע לא צפוי כזה או אחר. בסופו של דבר, מחיר ביטוח נסיעות למרוקו נע בין כמה עשרות שקלים בודדים ליום, ככה שבמחירים כה זולים, אין כל סיבה להימנע מלבטח את עצמכם. עם הביטוח הנכון ובמחיר הנכון, תוכלו לטוס למרוקו ולכל יעד אחר בעולם בראש שקט.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן