מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

מרוקו או אירופה – איך לבחור

הנהלת האתר

הנהלת האתר

טיול בחו"ל היא חוויה כיפית שכולנו מחכים לה, בנוסף לשבירת השגרה היום יומית, טיול בחו"ל מחבר אותנו עם תרבויות שונות, ומשאיר אותנו עם זיכרונות מיוחדים. לנו הישראלים יש מגוון רחב של ידעים בהם אנחנו יכולים לבקר, היעד האהוב על הישראלים הוא אירופה, עם עשרות מדינות כשלכל מדינה יש משהו אחר להציע, הכל נגיש ונוח. יעד נוסף שהאהוב על הישראלים הוא מרוקו, המציעה חוויה שונה לגמרי מאירופה. כל אחד מהיעדים מציע חוויה שונה של היסטוריה, נופים ומסורות מיוחדות. אז איך לבחור? התשובה משתנה מאוד בהתאם למה שאתם מחפשים ומה מעניין אתכם, במאמר זה נסקור את היעדים האהובים וההבדלים העיקריים בין השתיים.

המסתורין של מרוקו

מרוקו, השוכמת בצפון אפריקה, היא ארץ של קסם המשלב מנהגים עתיקים עם השפעות מודרניות. מהשווקים ההומים של מרקש ועד מדבר סהרה השליו, מרוקו מציעה מגוון עשיר של חוויות.

אחד המאפיינים המגדירים את מרוקו הוא הנופים המגוונים, באזור הדרומי להרי האטלס, שם תמצאו פסגות מושלגות בניגוד לעמקים השופעים בכפרים הברברים האהובים. או טיול במדבר סהרה העצום, שם טיולים על גמלים לוקחים אתכם על פני דיונות מוזהבות שנראות כאילו הן נמתחות עד אינסוף. או בילוי ליילי תחת שמיכה של כוכבים, מוקפים בדממה השלווה של המדבר והתעוררות לזריחה עוצרת נשימה הצובעת את השמיים בגווני כתום-וורוד.

המגוון של אירופה

אירופה, יבשת המלאה בהיסטוריה ובתרבות, מושכת מטיילים עם המגוון העצום שלה. מן הרומנטיות של פריז אל החורבות העתיקות של רומא, אירופה היא אוצר של היסטוריה ומודרניות ביחד.

אחד ההבדלים העיקריים בין מרוקו לאירופה הוא המגוון העצום של המדינות והתרבויות באירופה. מהנופים הנורדים של סקנדינביה ועד לחופים שטופי השמש של הים התיכון, אירופה מציעה שפע של חוויות במרחקים קצרים יחסית. כל מדינה באירופה שונה לגמרי אחת מהשנייה, מאזורים היסטוריים כמו איטליה או הונגריה, למודרניות של גרמניה ופינלנד.

אז איך לבחור?

בין אם אתם בוחרים בנופים המדהימים של מרוקו או לצאת להרפתקאה אירופית, שני היעדים מציעים מגוון של חוויות ותגליות. התערובת המיוחדת של מרוקו הכוללת צבעים, ריחות ומסורות תעביר אתכם לממלכה אקזוטית, בעוד  העושר של ההיסטוריה והתרבות של אירופה יחשוף את אוצרותיה בכל מדינה שתבחרו.

במרוקו תמצאו את עצמכם שקועים בשווקים ההומים, חוקרים ערים עתיקות וחוצים את מדבר סהרה המלכותי. נופי המדינה משתנים מן היופי המחוספס של הרי האטלס אל השלווה מעוררת ההשראה של מדבר סהרה ואת עיירות החוף המקסימות לאורך האוקיינוס האטלנטי.

באירופה, תוכלו להיתקל בפלאים אדריכליים, מוזיאונים ברמה עולמית, וערים מקסימות שאורגות יחד את הנרטיב שובה הלב של היבשת. המגוון של המדינות באירופה אומר שאתם יכולים לחוות מגוון של תרבויות, שפות, ומטבחים בתוך אזור גיאוגרפי קטן יחסית.

בסופו של דבר, הבחירה בין מרוקו לאירופה תלויה בהעדפות האישיות שלכם ובסוג החוויה שאתם מחפשים. בין אם אתם נמשכים אל הבלאגן התוסס של מרקש או הפאר של פריז, מסע ליעדים שובי לב אלו השאיר אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים והערכה חדשה עבור מארג התרבות המגוון של העולם.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן