מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

השכרת רכב באסווירה (מוגדור) – מדריך למטייל במרוקו

הנהלת האתר

הנהלת האתר

במדריך להשכרת רכב באסווירה תמצאו מידע שימושי על נהיגה במרוקו, על רמת המחירים של השכרת רכב באסוירה והמלצה על מנוע השוואת מחירים שיעזור לכם למצוא את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם.

עיר הנמל היפיפייה אסווירה, שידועה גם בשמה הקודם: מוגדור, היא יעד פופולרי לתיירים במרוקו, בין היתר בזכות קרבתה למגוון יעדי תיירות נוספים. כעת, עם קו חדש של טיסות ישירות לאסווירה, סביר להניח, שתהפוך למבוקשת אפילו יותר על ידי תיירים מישראל. אם אתם מתכננים חופשה באסווירה כבסיס ליציאה אל הערים והיעדים הסובבים אותה, יתכן שתרצו לברר פרטים לגבי האופציה של השכרת רכב באסווירה, כולל האפשרות להשכרת רכב משדה התעופה של אסוירה.

השכרת רכב באסווירה יכולה להיות אופציה משתלמת להתניידות במהלך החופשה במרוקו, אם יודעים איך לחפש ולמצוא את ההצעה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם. מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס (המופיע בתיבה הצהובה ממש כאן בהמשך) יציג לכם הצעות של מגוון חברות השכרת רכב מקומיות, ויעזור לכם למצוא את הרכב המתאים ביותר במחיר המשתלם ביותר.

השכרת רכב באסווירה דרך רנטלקארס מאפשרת לכם להשוות בין הצעות של מגוון חברות להשכרת רכב בשדה התעופה של אסווירה וברחבי העיר, וכן בין מגוון רחב של סוגי רכבים, מרכב קטן וזול ועד לרכב יוקרה, ג'יפ, מיני וואן, רכבים משפחתיים וכד' – על מנת שתוכלו לבחור באופציה שתואמת באופן המדויק ביותר את צרכי הטיול שלכם.

חופשה בקזבלנקה – עוד מידע שימושי

טיסות למרוקו – מידע חשוב והשוואת מחירים

טיסות פנים במרוקו – השוואת מחירים והזמנות

כרטיס סים במרוקו

קניית דירהם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

השכרת אופנוע במרוקו – השוואת מחירים ומידע שימושי

האם השכרת רכב באסווירה היא אופציה מומלצת להתניידות בחופשה?

מטיילים רבים שואלים את עצמם: "האם בטוח לנהוג במרוקו?" באופן כללי, נהיגה במרוקו דומה לנהיגה ביעדים אחרים, והיא בסה"כ בטיחותית למדי, כל עוד מקפידים על כללי הנהיגה, ונערכים כראוי לנסיעה במקום לא מוכר. חשוב לזכור, שהתנועה בערים הגדולות במרוקו, ובעיקר במרקש, צפופה מאוד ועלולה להיות מאתגרת.

באופן כללי, ניתן לומר שהשכרת רכב באסווירה היא בהחלט דרך מומלצת לנוע במהלך הטיול במרוקו. ההמלצה שלנו היא לא להשאיר את העניין לרגע האחרון ולבצע השכרת רכב באיסווירה מראש, על מנת שתוכלו לתכנן את תקציב החופשה בצורה יעילה ולשריין לעצמכם את סוג הרכב הרצוי (חשוב לשים לב שלרוב לא ניתן להבטיח מראש דגם ספציפי, אלא אם מצוין באופן מפורש שהאפשרות קיימת).

כאשר מבצעים השכרת רכב באסאוירה בדקה התשעים, לוקחים סיכון שמלאי הרכבים יהיה מצומצם, ולכן גם המחירים עלולים להיות יקרים יותר. בנוסף, חבל לבזבז זמן יקר מהחופשה על שיטוט מסניף לסניף על מנת לחפש עסקה משתלמת, ועדיף להגיע למרוקו בידיעה שהרכב המושכר ממתין לכם בנקודה ידועה מראש ובמחיר ידוע מראש. לכן, התשובה על השאלה: האם מומלץ לשכור רכב באסווירה מראש? היא: כן! זו בהחלט האפשרות המומלצת.

איך מבצעים השכרת רכב באסווירה דרך רנטלקארס?

נתחיל בכך, שכאשר מבצעים השכרת רכב באסווירה, כדאי ללמוד מניסיונם של אחרים, ולצד השוואת מחירים להשכרת רכב במוגדור מומלץ לבדוק חוות דעת של לקוחות קודמים.

Rentalcars הוא מנוע השוואת מחירים ותיק, מוכר ואמין בתחום השכרות הרכב במרוקו ובמגוון מדינות נוספות, הפועל בשיתוף פעולה עם מגוון חברות להשכרת רכב באסווירה – חברות בינלאומיות מוכרות, כמו באדג'ט, הרץ ואחרות, וגם חברות מקומיות שאנחנו כישראלים לא מכירים. על מנת לדעת האם ההצעה שנראית לנו משתלמת היא אכן כזו, ניתן לבדוק את חוות הדעת של לקוחות קודמים, אליהן ניתן להגיע בלחיצת כפתור.

השימוש במערכת של רנטלקארס מאפשרת לכם לבדוק את המחירים המעודכנים הרלוונטיים לתאריכי החופשה שלכם, ולסנן את התוצאות להשכרת רכב באסואירה על פי מספר קריטריונים התואמים את הצרכים וההעדפות שלכם.

את ההזמנה מבצעים דרך רנטלקארס, וניתן לנהל את ההזמנה באתר בעברית, כולל שינויי תאריכים, הזמנת תוספות (מושב בטיחות לתינוק, למשל) ועוד. ההזמנה מראש מאפשרת לכם לבדוק היטב את פרטי העסקה בנחת, בשפה העברית, ורק לאחר מכן להשלים את ההזמנה. לרוב, האישור על ביצוע ההזמנה מתקבל באופן מידי.

תהליך השכרת רכב באסווירה עם רנטלקארס

תוכלו לבצע הזמנת השכרת רכב לאסוירה עם רנטלקארס ישירות ממדריך זה. ניתן להיכנס למערכת דרך מנוע השוואת המחירים המופיע למעלה, ולקבל את המחירים הכי זולים להשכרת רכב במוגדור במספר צעדים פשוטים:

בשלב ראשון, ממלאים את שם העיר "אסווירה", בוחרים תאריכים ושעות ולוחצים על כפתור החיפוש הירוק.

בשלב השני בוחרים את המיקום ממנו רוצים לאסוף את הרכב השכור: השכרת רכב בנמל התעופה אסווירה מוגאדור, או השכרת רכב באסואירה, בנקודות שונות ברחבי העיר.

בשלב השלישי ניתן לסנן את תוצאות החיפוש לפי קריטריונים שונים. 

כאשר תמצאו הצעה שנראית לכם מתאימה להשכרת רכב באסווירה, תוכלו לבדוק את פרטי ההצעה בצורה יותר מפורטת: מספר נוסעים, סוג תיבת ההילוכים, הביטוחים הכלולים, תנאי ההזמנה וכול'.

לאחר שמצאתם השכרת רכב באסוירה שמתאימה לכם בדיוק, יש ללחוץ על "הזמינו עכשיו", ואז תעברו לטופס הזמנה קצר, שבו תמלאו את כל הפרטים, תוסיפו את התוספות הרלוונטיות לכם, ולאחר בדיקה של כל הפרטים בצורה מדוקדקת, עוברים לשלב התשלום ושריון ההזמנה. לרוב אישור ההזמנה מתקבל באופן מידי. במידה והאישור מתעכב, לרוב הסיבה היא המתנה לאישור נוסף מחברת השכרת הרכב באסווירה.

נהיגה באסווירה

השכרת רכב במרוקו מאפשרת לכם חופש ועצמאות במהלך החופשה. העובדה שהשכרת רכב באסווירה היא גם זולה יחסית, מוסיפה גם היא משקל לבחירה באופציה הזו להתניידות במהלך הטיול.

באופן כללי, ניתן לומר, שהנהיגה במרוקו נוחה, למעט באזורים האורבניים הצפופים, מה שנכון לרוב היעדים בעולם. במרוקו נוהגים, כמו אצלנו בצד ימין של הכביש, מערכת הכבישים במרוקו מפותחת למדי, והיא כוללת רשת כבישים מהירים שמחברים בין היעדים הבולטים שתיירים נוהגים לכלול בטיול. כך למשל, כביש A1 מקשר בין רבאט לקזבלנקה, A3 מקשר בין קזבלנקה למרקש ועוד. רוב הכבישים במרוקו מודרניים, אבל יש גם סיכוי למצוא את עצמכם נוהגים בסמטאות צרות וכבישים מפותלים ומאתגרים, כך שהנהיגה במרוקו היא אופציה מומלצת, אך מומלץ גם ללמוד מעט מראש על מה שצפוי לכם לפני כל נסיעה ארוכה שאתם מתכננים לצאת אליה, ולהגיע מוכנים.

השכרת רכב באסווירה תאפשר לכם להגיע בקלות ליעדים שונים במרוקו בתוך שעות בודדות:   

נסיעה מאסווירה למרקש אורכת כשעתיים וארבעים דקות, מאסווירה לסאפי זמן הנסיעה גם הוא כשעתיים וארבעים דקות, ונסיעה מאסווירה לקזבלנקה אורכת כארבע שעות וחצי.

תוכלו להתרשם מחוויית הנהיגה באסווירה בסרטון הבא:

האם צריך רישיון בינלאומי במרוקו?

תיירים יכולים לנהוג במרוקו עם דרכון זר למשך תקופה של פחות משנה. עם זאת, מכיוון שהוצאת רישיון בינלאומי היא תהליך פשוט וזול שיכול לחסוך מכם אי הבנות, ההמלצה שלנו היא להביא אתכם רישיון בינלאומי למרוקו.

מחירי השכרת רכב באסווירה

כמה עולה השכרת רכב במוגדור? התשובה כמובן תלויה במספר גורמים. כאמור, תוכלו לבצע השוואת מחירים להשכרת רכב באסווירה באמצעות רנטלקארס, ומכיוון שתנאי הביטול באתר נוחים מאוד, תוכלו להרגיש בטוחים לבצע את ההזמנה בראש שקט ובידיעה שהשגתם מחיר משתלם. על מנת לקבל מושג לגבי רמת המחירים הצפוייה, ערכנו בעצמנו השוואת מחירים למספר אופציות של השכרת רכב באסווירה, שתוצאותיה מופיעות כאן בהמשך. עם זאת, חשוב לזכור שהמחירים המופיעים כאן נכונים למועד כתיבת המדריך, והם עשויים להשתנות מעת לעת, כך שמומלץ לבצע בדיקה עדכנית בעצמכם סמוך למועד הרלוונטי לכם.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב באסווירה ליום אחד קיבלנו עבור יונדאי i10, בעלות של כ-344 דירהאם מרוקאי ליום (כ-35 דולר). המחיר הכי זול להשכרת רכב לשבוע באסווירה, הוא כ-1,468 דירהאם מרוקאי (כ-149 דולר) עבור קיה פיקאנטו, רכב לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית. את המחיר הכי זול להשכרת "ג'יפון", או כפי שמופיע במערכת: השכרת רכב פנאי באסווירה קיבלנו עבור דאצ'יה דאסטר שעלותה כ-577 דירהאם ליום או כ-2,313 דירהאם מרוקאי לשבוע. המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן לשבעה נוסעים באסווירה הוא 555 דירהאם מרוקאי ליום או כ-3,720 דירהאם מרוקאי לשבוע, עבור דאצ'יה לודג'י. את המחיר הזול ביותר להשכרת רכב בשדה התעופה של אסווירה, קיבלנו עבור יונדאי i10 בעלות של כ-344 דירהאם מרוקאי ליום, או כ-1,468 דירהאם מרוקאי לשבוע.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן