מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

קניית דירהם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

הנהלת האתר

הנהלת האתר

לפני שאתם יוצאים לחופשה במרוקו, כדאי להצטייד מבעוד מועד במטבע המקומי, דירהאם מרוקאי. הזמנת דירהאם מרוקאי לשדה התעופה היא אפשרות, שיכולה לחסוך לכם זמן וכסף, ולאפשר לכם לעלות על הטיסה למרוקו בראש שקט, בידיעה שאינכם צריכים לבזבז זמן יקר מהחופשה על סידורים והמרות מטבע.

הזמנת דירהם מרוקאי לנתב"ג

בבואכם לרכוש מטבע חוץ, ובמקרה שלנו דירהם מרוקאי, כדאי שתכירו את שירותי חברת FlyMoney הישראלית, שמספקת פתרון יעיל ונוח להמרת מט"ח בנתב"ג לפני טיסה. השירות של FlyMoney מאפשר לכם להזמין מטבע חוץ אונליין, ולאסוף אותו בעמדות בנק הפועלים בטרמינל 1 או טרמינל 3 בשדה התעופה בן גוריון ביום הטיסה (פתוח 24 שעות ביממה). שערי ההמרה של FlyMoney, דומים לאלה של שירותי המרה אחרים, אבל כאן תוכלו לפרוס את התשלום בכרטיס האשראי לתשלומים,  מה שלא מתאפשר בהמרה של מטבע חוץ בכל דרך אחרת. כדי להזמין מטבע חוץ מבעוד מועד, על ידי שירותי חברת פליי מאני, תוכלו להיעזר במנוע החיפוש המופיע כאן.


 

מידע שימושי למטייל לקראת החופשה במרוקו

השכרת רכב במרוקו

כרטיס סים במרוקו

השכרת אופנוע במרוקו – השוואת מחירים ומידע שימושי

טיסות פנים במרוקו – השוואת מחירים והזמנות

טיסות למרוקו – מידע חשוב והשוואת מחירים

מוניות במרוקו

דירהם – מידע חשוב לקראת הטיסה למרוקו

ערכו של הדירהם המרוקאי הוא כ-3 דירהם לשקל, אבל על מנת לחשב את הסכום המדויק הנדרש לכם, חשוב לבדוק את שער המטבע בימים שלפני הטיסה למרוקו.

ערכי שטרות הדירהם המרוקאי:

  • 20 דירהם
  • 50 דירהם
  • 100 דירהם
  • 200 דירהם

ובנוסף, משתמשים במרוקו במטבעות של חצי דירהם, דירהם 1, 5 דירהם ו-10 דירהם.

היתרונות של הזמנת דירהם מרוקאי לנתב"ג

השירות של FlyMoney מאפשר לכם לנצל את הזמן שבין הצ'ק אין והבידוק הביטחוני לבין העלייה למטוס כדי לאסוף את הכסף שהזמנתם לשדה התעופה, ובכך להבטיח, שעם נחיתתכם, כבר תהיו מצוידים בכסף שנדרש לכם למהלך החופשה במרוקו, בלי לבזבז זמן מיותר על חיפוש מקומות אמינים המבצעים המרת מט"ח בחו"ל.

יתרונות נוספים להזמנת דירהם מרוקאי לנתב"ג מראש:

לא צריך לצאת מהבית. ההזמנה מתבצעת און-ליין, והאיסוף מתבצע ביום הטיסה, בדלפקי תור מקוצר, הממוקמים בטרמינל 1 ובטרמינל 3.

תיעוד שטרות. עם איסוף השטרות בשדה התעופה, תקבלו מסמך מסודר המאשר את אמינותם, למקרה ובמהלך הטיול במרוקו יתעורר חשד לזיוף.

שירות לקוחות טלפוני, הזמין 24/7, בו תקבלו מענה לכל בעיה או שאלה שמתעוררת בנוגע לתהליך רכישת הדירהם המרוקאי לקראת החופשה במרוקו.

חשוב להבחין בין שתי אפשרויות להצטיידות בדירהם מרוקאי בנתב"ג: הזמנה אונליין של דירהאם לנתב"ג ורכישת מט"ח בשדה התעופה, ללא הזמנה מראש. במקרה של הזמנה מראש, תעריפי ההמרה משתלמים יותר, התור קצר יותר והתהליך אורך לא יותר ממספר דקות.

קניית דירהם (MAD) בדואר ישראל

במשך שנים, בהן האופציות לרכישת מט"ח היו מוגבלות לעומת המצב כיום, הבחירה האינסטינקטיבית של ישראלים רבים הייתה לחפש דירהם לקראת טיסה למרוקו, בסניף הדואר. חשוב לדעת, ששירותי הדואר בישראל גובים עמלות גבוהות יחסית, והיצע השטרות בדואר הוא מוגבל, ולכן לא תמיד תוכלו למצוא בכל סניף את השטרות הדרושים לכם, כאשר מדובר במטבע כמו דירהאם מרוקאי, ולא במטבעות מרכזיים, כמו דולר או יורו.

רכישת דירהם (MAD) בסניפי הבנקים

מחלקות מטבע החוץ בבנקים בישראל מציעות גם הן שירותי המרת מט"ח. לשם רכישת מטבע חוץ בבנק, תוכלו לקבוע פגישה במחלקות מטבע החוץ (במיוחד בסניפים הגדולים), ולטפל במהירות יחסית בהמרה. דרך זו יכולה לחסוך בעמלות, כי את הכסף בו אתם רוכשים את המטבע הזר תוכלו למשוך ישירות מחשבון הבנק שלכם. עם זאת, עמלות ההמרה (בניגוד לעמלות ההעברה לחשבון המט"ח), הן גבוהות יחסית, ומשתנות בין הבנקים השונים. עוד כדאי לשים לב, שהמרת מט"ח בבנק דורשת הגעה פיזית לסניף והמתנה בתור, ולא ניתן לבצע אותה אונליין.

קניית דירהם (MAD) בצ'יינג'ים

אפשרות נוספת לרכוש מטבע חוץ לקראת חופשה במרוקו, היא עמדות החלפת כספים – צ'יינג'ים – אותן ניתן למצוא במיקומים מרכזיים בערים הגדולות ברחבי הארץ. גם אם לא הספקתם להמיר כסף בטרם הטיסה, במהלך הטיול במרוקו תוכלו למצוא עמדות צ'יינג'ינג בהן תוכלו לבצע את החלפת הכסף שלכם בדירהם מרוקאי. העלויות של החלפת מט"ח בחנויות אלו גבוהה באופן משמעותי מהאופציות האחרות, אבל היא נוחה וזמינה, והיא מתאימה, למשל, למקרים בהם לא חישבתם מראש את עלויות הטיול בחו"ל, ואתם נזקקים לכסף מקומי נוסף על זה שהבאתם אתכם מהארץ. במקרה ומדובר בסכומים גדולים יחסית, חשוב לקחת בחשבון את העמלות הגבוהות, שעלולות לייקר את העסקה באופן משמעותי. כמו כן, בניגוד לאופציה של הזמנת מט"ח לנתב"ג, לא ניתן לבצע בצ'יינג'ים פריסת תשלומים באשראי.

הזמנת דירהם (MAD) לשדה התעופה

כאמור, הזמנת מט"ח לשדה התעופה, היא אחת השיטות הנוחות והיעילות ביותר להשגת דירהם לקראת החופשה במרוקו. הזמנת דירהם מרוקאי לנמל התעופה לפני הטיסה, מתבצעת באינטרנט, בזמנכם החופשי, ואינה מצריכה אתכם להוסיף להכנות לטיסה המתנה בתורים ובזבוז זמן יקר מחוץ לבית. שירותי חברת פליי מני יאפשרו לכם ליהנות ממספר יתרונות, לעומת שאר השיטות להמרת מטבע חוץ לקראת החופשה שלכם במרוקו:

ראשית, הזמנת המט"ח יכולה להתבצע בכל מקום ובכל זמן. מרגע ביצוע ההזמנה, החברה תדאג לארגן עבורכם את הסכום המבוקש, ואפילו לפרוט אותו לשטרות על פי דרישתכם.

התור המקוצר בטרמינל 1 וטרמינל 3 בנתב"ג, יאפשר לכם לאסוף את הדירהאם שהזמנתם במהירות וישאיר לכם זמן מספיק לבלות בדיוטי פרי או לשתות כוס קפה בטרמינל, לפני העלייה לטיסה, כשאתם בטוחים שיש ברשותכם את כל הכסף הנדרש לכם במהלך הטיול במרוקו.

העמלה של חברת FlyMoney נחשבת נמוכה ביחס לספקי שירותים אחרים בתחום. בדרך זו, אתם חוסכים גם זמן יקר וגם משאבים כספיים, שיוכלו לשדרג את הטיול שלכם במרוקו.

הסכום הסופי שתשלמו עבור הדירהם שתזמינו מופיע באתר החברה עם ביצוע ההזמנה – ללא הפתעות ואותיות קטנות, ואתם יכולים להיות בטוחים שלא יצוצו עמלות מפתיעות לאחר הרכישה.

היתרון הבולט ביותר של הזמנת דירהם לנתב"ג, לעומת שיטות המרה אחרות, הוא שניתן לבצע פריסת תשלומים נוחה בכרטיס אשראי, מה שיבטיח, שהכסף שלקחתם אתכם לחו"ל לא יכביד מדי על התזרים בחשבון הבנק שלכם.

תקציב החופשה במרוקו

מרוקו נחשבת למדינה שזול יחסית לבקר בה, וההוצאות היומיומיות במהלך הטיול הן נמוכות יחסית לטיולים במדינות מתוירות אחרות.

עלויות המגורים יכולות להשתנות, בהתאם למיקום, לעונה ולסגנון שתבחרו, והן נעות בין כ-350 דירהם לזוג במלון פשוט יחסית ועד כ- 1,000 דירהם לזוג במלון מפואר.

גם האוכל במרוקו זול יחסית. המסעדות במרוקו מגוונות, ורמת המחירים משתנה בהתאם לסוג המקום ולמיקומו. בבתי קפה במרוקו מנה תעלה בסביבות 50 דירהם, במסעדה עממית יחסית, מנה תעלה כ-120 דירהם ובמסעדת יוקרה עלות מנה תהיה סביב 120 דירהם.

מוקדי הקניות הפופולאריים בקרב המבקרים במרוקו הם השווקים הגדולים של הערים המרכזיות, וחנויות מקומיות בצדי הדרכים. חלק מחוויית הקנייה בשווקים היא התמקחות על המחיר, במיוחד באזורים התיירותיים יותר, כמו למשל, השוק של מרקש. האיכות והמחירים של הסחורה הססגונית והמגוונת של הבגדים, הנעליים, התכשיטים, התיקים והמזכרות, שתמצאו בעסקים המקומיים, משתנים ממקום למקום, וחשוב לבדוק על מה כדאי להוציא את הכסף שהבאתם אתכם לטיול במרוקו.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן