מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

השכרת רכב במרוקו

הנהלת האתר

הנהלת האתר

כאן תוכלו למצוא מידע מקיף על השכרת רכב במרוקו, כולל מנוע השוואת המחירים שיכול לחסוך לכם מאות שקלים בהזמנת רכב שכור במרוקו. עוד תוכלו למצוא כאן טיפים חשובים לנהיגה במרוקו ומידע שימושי נוסף שיעזור לכם לשכור רכב במרוקו בקלות ובמחיר המשתלם ביותר.

השכרת רכב במרוקו יכולה להיות תוספת נהדרת לחופשה שלכם, במיוחד למטיילים שמעדיפים להיות עצמאים יותר ורוצים לגלות כמה שיותר יעדים במרוקו בזמן קצר.

השכרת רכב במרוקו – השוואת מחירים

דרך נהדרת לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב במרוקו היא בעזרת אתר רנטלקארס. מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס פועל בתחום השכרת הרכב כבר שנים ומאפשר ללקוחותיו לא רק למצוא השכרת רכב זולה, אלא גם לבצע את ההזמנה ולנהל אותה באתר. מנוע החיפוש של אתר רנטלקארס פשוט לשימוש (תוכלו למצוא אותו בעמוד זה) ויאפשר לכם לסנן את התוצאות באופן הרצוי, תוך כדי הצגת כל הפרטים החשובים, תנאי ההשכרה העיקריים והביטוחים הכלולים במחיר. תוכלו גם להרחיב את הביטוח ולהוסיף תוספות להזמנה כמו כיסא בטיחות, GPS ועוד.

חופשה במרוקו – עוד דברים שכדאי לדעת

קניית דירהם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

טיסות פנים במרוקו – השוואת מחירים והזמנות

טיסות למרוקו – מידע חשוב והשוואת מחירים

מוניות במרוקו

כרטיס סים במרוקו

השכרת אופנוע במרוקו – השוואת מחירים ומידע שימושי

כך תוכלו לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב במרוקו בעזרת רנטלקארס:

שלב 1: הזינו את הפרטים הרלוונטים במנוע החיפוש שבעמוד זה: ארץ, עיר, תחנה, תאריכים ושעות. אל תשכחו לסמן בתיבה המתאימה אם גיל הנהג הוא בין 30-65. אם הנהג לא בטווח גילאים זה תתבקשו להזין את גיל הנהג המדויק. נהגים שגילם הוא מתחת ל25 בדרך כלל מחויבים בעמלה נוספת, אך הדבר משתנה מחברה לחברה.

שלב 2: לאחר לחיצה על "חפש", תופיע בפניכם רשימה של הצעות להשכרת רכב במרוקו. בכל "תיבה" כזו יופיע סוג הרכב ופרטיו הטכניים (מספר הנוסעים, סוג תיבת ההילוכים ועוד), כפתור למעבר לתנאי ההשכרה (שיפתחו בחלון פופ אפ), אם ההשכרה כוללת אופציה לביטול או לשינוי, דירוג חברת השכרת הרכב על ידי לקוחות האתר, מדיניות הדלק ועוד. שימו לב שדגם הרכב בדרך כלל לא מובטח (ואם כן, פרט זה יופיע בהצעת המחיר), וייתכן שתקבלו רכב דומה. תוכלו לסנן את תוצאות החיפוש לפי סוג הרכב (בחלק העליון של העמוד) או לפי אפשרויות נוספות כמו ספק הרכב, סוג תיבת ההילוכים וכול' (בצד ימין של העמוד).

שלב 3: לאחר שמצאתם את הרכב הרצוי, לחיצה על "הזמן עכשיו" תעביר אתכם לתהליך ההזמנה שמורכב ממספר שלבים קצרים: בחירת תוספות במידת הצורך, הרחבת הביטוח, הזנת פרטי הנהג, הזנת פרטי התשלום ואישור ההזמנה.

שלב 4: אישור ההזמנה מתקבל בדרך כלל באופן מיידי (אם כי לעיתים יש צורך להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב במרוקו), ולאחר קבלת האישור תוכלו לנהל את ההזמנה באתר של רנטלקארס.

יתרונות להשכרת רכב במרוקו:

לא תהיו תלויים בלוח הזמנים של תחבורה ציבורית או טיסות ותוכלו לנסוע ממקום למקום מתי שתרצו, לעצור בדרך וליהנות מהנוף וממקומות פחות מתויירים בדרך מעיר לעיר.

תוכלו להיעזר באוטו כדי לאחסן את המזוודות ולא תצטרכו להיסחב איתם בכל מעבר ליעד הבא, או בכל עצירה.

השכרת רכב במרוקו היא לא יקרה מדי ואפשרית גם בתקציב נמוך יחסית.

תוכלו להגיע ליעדים במרוקו אליהם קצת קשה יותר להגיע בתחבורה ציבורית והמסלול ולוח הזמנים שלכם יהיו גמישים יותר.

תוכלו להימנע מהמסלול של האוטובוסים התיירותיים ולבחור את המסלול והזמן בעצמכם ובכך להימנע מקהלי תיירים גדולים.

אם החופשה שלכם במרוקו קצרה, תוכלו להספיק יותר בזמן קצר עם רכב שכור ולנסוע ממקום אחד לאחר מתי שתרצו ובאיזה מסלול שתרצו.

מצד שני, נהיגה במדינה זרה יכולה להיות מעט קשה ומלחיצה יותר ומומלצת לנהגים מנוסים יחסית. נהיגה בשעות הלילה במרוקו לתיירים שלא מנוסים בנהיגה באזור היא לא מומלצת. הדרכים בערים הגדולות של מרוקו עלולות להיות סואנות ולעיתים מלחיצות לנהגים לא מנוסים כך שצריך להיות מאוד ערניים וזהירים יותר מהרגיל. בתוך העיר הגדולה, לעיתים יהיה עדיף להחנות את האוטו השכור וללכת ברגל/לנסוע במוניות לנסיעות קצרות ולשמור את השימוש ברכב השכור לנסיעות הארוכות יותר בין הערים.

מה צריך בשביל השכרת רכב במרוקו?

הגיל החוקי לנהיגה במרוקו הוא 18. עם זאת, לרוב חברות השכרת הרכב יש הגבלות לגבי נהגים צעירים. העמלות משתנות מחברה לחברה, אך חברות רבות יחייבו עמלה נוספת למחיר הרגיל אם גיל הנהג מתחת ל-25.

בהשכרת רכב במרוקו עליכם להחזיק ברישיון המקורי שלכם, אך ייתכן שחלק מחברות השכרת הרכב במרוקו ידרשו בנוסף לכך גם רישיון נהיגה בינלאומי. כדאי לבדוק עם החברה ממנה אתם מתכננים לשכור את הרכב. בכל מקרה, כיוון שהוצאת רישיון בינלאומי היא עניין די פשוט ולא יקר, כדאי פשוט להגיע עם רישיון בינלאומי למרוקו למקרה שיהיה בו צורך.

טיפים להשכרת רכב במרוקו

כדאי למצוא את השכרת הרכב במרוקו מראש, לפני החופשה. כך תוכלו לערוך השוואת מחירים בנחת, לבדוק את תנאי השכרת הרכב שכל חברה מציעה ולמצוא את ההצעה המשתלמת ביותר.

כדאי להשתמש באפליקציית GPS שתעדכן על המהירות המותרת בכביש בו אתם נוהגים ולהקשיב לכללי המהירות.

חברות השכרת רכב במרוקו בדרך כלל מציעות מספר ביטוחים בסיסיים שכלולים במחיר. בדרך כלל עדיף להרחיב את הביטוח הבסיסי ולקבל הגנה מלאה כדי שתוכלו לנסוע בראש שקט. ניתן להרחיב את הביטוח דרך החברה ממנה אתם שוכרים את הרכב או בעזרת חברת ביטוח חיצונית.

חוקי תנועה וטיפים לנהיגה במרוקו

במרוקו נוהגים בצד ימין של הכביש.

כמובן שעליכם לשמור על חוקי התנועה המובנים מאליהם: תמיד להיות עם חגורות בטיחות, אסור להשתמש בפלאפון בעת הנהיגה, ועליכם לשאת איתכם את הרישיונות ומסמכי הרכב בכל זמן.

ככל שמתרחקים מהעיר לאזורים מרוחקים יותר, תחנות הדלק פחות זמינות אז כדאי להגיע עם מיכל מלא לנסיעות מרוחקות מהעיר.

הערים הגדולות סואנות ורועשות, ובמהלך הדרך לעיתים מופיעות עגלות עם חמור או סוס. תמיד כדאי להיות מוכנים לכל תרחיש ולנסוע לאט ובזהירות במקומות צפופים בעיר הגדולה. הכבישים אמנם בטוחים יחסית וסלולים, אך כדאי לשמור תמיד מרחק ולנהוג ביתר זהירות בערים הגדולות.

מקומות חנייה בדרך כלל עולים כסף. המחיר לרוב לא יקר, ואם תשכחו לשלם אתם עלולים לקבל קנס. לעיתים בחניונים יהיו אנשי צוות שיחנו את האוטו עבורכם בעבור עמלה, כך שכדאי להכין לשם כך עודף.

שלטי התנועה במרוקו בדרך כלל קלים להבנה ומסומנים גם באנגלית. עם זאת, כדאי לעקוב אחרי הגבלות המהירות באפליקציית ה-GPS כדי לא לפספס שינויים במהירות המותרת. נסיעה מעבר למהירות המותרת עלולה לגרור קנס.

באופן כללי, הגבלות המהירות במרוקו הן בדרך כלל 60 קמ"ש באזורים העירוניים, 100 קמ"ש מחוץ לאזורים עירוניים ו-120 קמ"ש בכביש מהיר. עם זאת, הכללים עלולים להשתנות בכבישים השונים וכדאי כמובן לעקוב אחר השילוט. הכבישים בהרים עלולים להיות פחות סלולים וקצת יותר מסובכים לנהיגה, ופחות מומלצים לנהגים לא מנוסים.

איפה מוצאים השכרת רכב במרוקו?

אם אתם מתכננים חופשה במרוקו ומעוניינים לשכור רכב במהלך הטיול, יש לכם מספר אפשרויות.

האפשרות הראשונה היא להיכנס לסניף של חברה להשכרת רכב במרוקו, בין אם בעיר או בשדה התעופה, ולבדוק מהם הרכבים הזמינים.

האפשרות השנייה היא לפנות ישירות לחברה מסוימת להשכרת רכב, בטלפון או באינטרנט, ולבצע דרכה את השכרת הרכב.

האפשרות השלישית היא לערוך השוואת מחירים לפני הטיול, שתאפשר לכם למצוא בלחיצת כפתור את המחיר הכי זול להשכרת רכב במרוקו מבין מגוון הצעות ממגוון חברות להשכרת רכב באיזור הרצוי, לבצע את ההזמנה מראש (וכך גם לתכנן את התקציב הצפוי), ולהגיע לנסיעה בראש שקט בידיעה שלא תצטרכו לבזבז זמן יקר בחופשה על חיפוש רכב להשכרה במרוקו.

דוגמאות להשוואת מחירים להשכרת רכב במרוקו

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת רכב במרוקו בעזרת אתר רנטלקארס, כדי לבדוק אילו מחירים מצפים לנו. השוואות המחירים שערכנו היו עבור תחילת אוקטובר 2021. עם זאת, שימו לב שהתנאים והמחירים עשויים להשתנות כל הזמן.

השכרת רכב באגאדיר

באגאדיר ניתן למצוא רכבים ממגוון סוגים ממספר חברות להשכרת רכב, מקומיות ובינלאומיות, כמו הרץ, לוקיישן אוטו, פיירפליי, גרין מושן, סיקסט ועוד. את המחיר הכי זול להשכרת רכב באגאדיר ליום אחד קיבלנו מחברת לוקיישן אוטו, להשכרת סוזוקי סלריו (רכב לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית), בעלות של 309.20 דירהאם מרוקאי (כ110 ש"ח). תוכלו גם לשכור מיני ואן באגאדיר, כמו למשל דאצ'יה דוקר (שמתאים לחמישה נוסעים, עם תיבת הילוכים ידנית). חברת סיקסט הציעה לנו השכרת דאצ'יה דוקר במחיר הזול ביותר בעלות של כ440.77 דירהאם מרוקאי (כ157 ש"ח)  ליום אחד. את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ באגאדיר קיבלנו מחברת פיירפליי עבור דאצ'יה דאסטר בעלות של 605.60 דירהאם מרוקאי (מתאים לחמישה נוסעים, עם תיבת הילוכים ידנית).

השכרת רכב בקזבלנקה

יש מגוון חברות להשכרת רכב בקזבלנקה. חלקן מקומיות וחלקן בינלאומיות. את רוב חברות השכרת הרכב בקזבלנקה תוכלו למצוא בשדה התעופה של קזבלנקה או במרכז העיר, ורובן יציעו לכם מגוון רחב של רכבים החל מרכבים קטנים ועד לרכבי סטיישן וג'יפים.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בקזבלנקה בתחילת אוקטובר קיבלנו מחברת סרפרייס עבור יונדאי i10 בעלות של 222.74 דירהאם מרוקאי (כ-79 ש"ח) ליום אחד (רכב זה מתאים לחמישה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית).

את המחיר הכי זול להשכרת רכב סטיישן בקזבלנקה קיבלנו מחברת סרפרייס, עבור דאצ'יה דוקר אסטייט (לחמישה נוסעים ושלוש מזוודות גדולות, עם תיבת הילוכים ידנית), בעלות של 310.08 דירהאם מרוקאי ליום אחד (כ110 ש"ח). את המחיר הכי זול להשכרת מיני ואן בקזבלנקה קיבלנו מחברת איירקאר עבור השכרת דאצ'יה דוקר (לחמישה נוסעים ושתי מזוודות גדולות, עם תיבת הילוכים ידנית) בעלות של 406.72 דירהאם מרוקאי (כ-144.92 ש"ח). את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בקזבלנקה קיבלנו מחברת יונייטד קאר רנטל עבור דאצ'יה דוסטר (לחמישה נוסעים, עם תיבת הילוכים ידנית) בעלות של 465.63 דירהאם מרוקאי ליום (כ-165 ש"ח).

השכרת רכב במרקש

סניפים של חברות להשכרת רכב במרקש נמצאים בשדה התעופה של מרקש, באזור תחנת הרכבת, מרכז העיר ורחבי העיר.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב במרקש ליום אחד בתחילת אוקטובר קיבלנו מחברת סרפרייס עבור יונדאי i10 (רכב עם תיבת הילוכים ידנית) בעלות של 248.81 דירהם מרוקאי ליום אחד. את המחיר הכי זול להשכרת רכב סטיישן במרקש קיבלנו מחברת סרפרייס עבור דאצ'יה דוקר אסטייט בעלות של  314.42  דירהאם מרוקאי  (כ-112 ש"ח) ליום (לחמישה נוסעים, עם תיבת הילוכים ידנית).

את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן במרקש קיבלנו מחברת אוויס עבור דאצ'יה דוקר (לחמישה נוסעים ושתי מזוודות גדולות, עם תיבת הילוכים ידנית) בעלות של 399.40 ליום (כ142 ש"ח).

את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ במרקש קיבלנו מחברת סרפרייס עבור דאצ'יה דסטר (לחמישה נוסעים ושלוש מזוודות גדולות, עם תיבת הילוכים ידנית) בעלות של 430.55 דירהם מרוקאי ליום (כ-153 ש"ח).

השכרת רכב במרוקו לתקופה ארוכה

השכרת רכב במרוקו לחודש, חודשיים או אפילו יותר, אפשרית ואפילו משתלמת מאוד. כבר בהשוואה בין השכרת רכב במרוקו ליום לעומת יומיים (אותו סוג רכב), אנו רואים שיש השפעה של משך תקופת השכרת הרכב על מחיר ההשכרה היומי. ככל שתקופת השכרת הרכב ארוכה יותר, כך המחיר היומי משתלם יותר. אם אתם עורכים השוואת מחירים להשכרת רכב במרוקו, כדאי גם לבדוק מה המחיר לתקופה מעט ארוכה יותר, ייתכן שהמחיר יהיה משתלם יותר.

לדוגמה, המחיר שעלה בהשוואת המחירים להשכרת סוזוקי סלריו ליום אחד בשדה התעופה בקזבלנקה הוא 308.39 דירהאם מרוקאי.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן