מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

טיסות פנים במרוקו – השוואת מחירים והזמנות

הנהלת האתר

הנהלת האתר

במרוקו ניתן למצוא הרבה מאוד יעדים תיירותיים, שכדאי למבקרים בה להגיע אליהם, אך המרחקים ביניהם גדולים, ודורשים נסיעות ארוכות, שעלולות לגזול זמן יקר. לכן, רבים מהמטיילים במרוקו מעדיפים להזמין טיסות פנים במרוקו, ולקצר את משך זמן המעבר בין הערים השונות. חברת התעופה העיקרית שמציעה טיסות פנימיות במרוקו היא רויאל אייר מארוק, חברת התעופה הלאומית של מרוקו, שבסיסה ממוקם בקזבלנקה. גם חברת הלואו קוסט מאיחוד האמירויות, אייר עראביה, מפעילה מספר טיסות פנים זולות במרוקו אשר שווה לבדוק.

ככלל, התחרות בין המפעילים טיסות פנים במרוקו אינה גדולה, ואף שמדובר בטיסות קצרות של כשעה-שעה וחצי, המחירים של טיסות פנים במרוקו יכולים להיות יקרים למדי באופן יחסי. עם זאת, מכיוון שטיולים למרוקו נמשכים לרוב זמן קצר יחסית (בהתאם לויזה הנדרשת לתיירים ישראלים), לעתים כדאי להשקיע בטיסות פנים, ולמצות את זמן השהות במרוקו בדרך יעילה ונוחה יותר.

השוואות מחירים לטיסות פנים במרוקו

במרוקו קיימים כמה וכמה נמלי תעופה, מהם אפשר לצאת בטיסה מעיר לעיר במרוקו, כמו גם ליעדים שונים ברחבי העולם.

על מנת להשיג את העסקאות המשתלמות ביותר לטיסות פנים במרוקו, כדאי לערוך השוואת מחירים בין כמה שיותר חברות תעופה. לשם כך, כדאי שתכירו את מנוע השוואת מחירי הטיסות של חברת קיווי, המופיע כאן בהמשך, המאפשר לכם למצוא את המחירים הזולים ביותר לטיסות פנים במרוקו, לסנן אותם לפי מספר עצירות, זמן הטיסה, חברת התעופה וכד', וכן לבצע את הזמנת הכרטיסים אונליין, בדרך בטוחה ונוחה.

חופשה במרוקו – מה עוד חשוב לדעת?

טיסות למרוקו – מידע חשוב והשוואת מחירים

קניית דירהם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

כרטיס סים במרוקו

השכרת אופנוע במרוקו – השוואת מחירים ומידע שימושי

השכרת רכב במרוקו

מוניות במרוקו

השימוש במנוע החיפוש של קיווי פשוט ונוח:

אם אין לכם עדיין מסלול ברור לטיול במרוקו ואינכם יודעים איזו טיסת פנים במרוקו להזמין, תוכלו להזין את נקודת המוצא שלכם, וביעד למלא: מרוקו. המערכת של קיווי תאפשר לכם לצפות בעסקאות המשתלמות ביותר לטיסות פנים במרוקו למגוון יעדים.

גם אם אינכם יודעים באיזה יום בדיוק תרצו להשתמש בטיסת פנים במרוקו, תוכלו להזין: Anytime או טווח תאריכים, ומנוע החיפוש יאפשר לכם לבחור מבין מגוון רחב של דילים משתלמים.

אם לא הזנתם יעד ספציפי, התוצאות יופיעו בפניכם כרשימת יעדים. אם בחרתם יעד מסוים, תקבלו בתוצאות רשימת מחירים אותה תוכלו למיין לפני מחיר (מההצעה הזולה ביותר להצעות היקרות יותר) או לסנן את התוצאות לפי קריטריונים שונים, כגון: מספר עצירות, חברת התעופה, טווח המחירים, שעת ההמראה וכו'.

ההזמנה נעשית באתר קיווי עצמו, כך שבמידה ותידרשו לעזרה או אם תיתקלו בבעיה כלשהי, תוכלו לקבל תמיכה משירות הלקוחות של קיווי.

הזמנת הסעה משדה התעופה במרוקו

אם כבר השקעתם בטיסת פנים במרוקו כדי לחסוך זמן יקר בטיול הקצר, לא פעם תגלו שכדאי גם להשקיע בהסעה פרטית נוחה, שתמתין לכם עם נחיתתכם בשדה התעופה. אם אתם מטיילים במרוקו בקבוצה גדולה, יתכן שהזמנת הסעה במיניבוס משדה התעופה במרוקו אפילו תוזיל את העלויות עבורכם.

אם החלטתם על הזמנת הסעה, כדאי להזמין אותה מוקדם ככל האפשר מראש. במנוע החיפוש של קיווי טקסי הנמצא בהמשך העמוד, תוכלו להזין את המוצא ואת היעד של הנסיעה ולקבל הצעה וגם לבצע את ההזמנה באתר של קיוויטקסי. האפשרות הזו תחסוך לכם הסתבכות עם הוראות נסיעה, התמקחות על מחיר, עמלות בלתי צפויות וכו'. הכול ידוע מראש, כולל המחיר המדויק, והנהג יחכה לכם קרוב ככל האפשר לאזור הנחיתה עם שלט ובו שמכם, ואפילו יעזור לכם לסחוב ולהעמיס את המזוודות. אתם יכולים כמובן להשתמש גם באפליקציות מקומיות להזמנת הסעה משדה התעופה, אבל כדאי לקחת בחשבון, שדרך האפליקציה לא תמיד תוכלו למצוא רכבים פנויים, תצטרכו להסתמך על האינטרנט המקומי, המחיר לרוב לא קבוע מראש וייתכן שתתקלו בעמלות בלתי צפויות על שעות עומס – בעיות שניתן לפתור באמצעות השימוש בקיוויטקסי.



במהלך הזמנת ההסעה לשדה התעופה במרוקו מראש עם קיוויטקסי, תוכלו להזמין מגוון סוגי רכבים: החל מרכב סטנדרטי ועד לרכב יוקרתי או מיניבוס לקבוצה גדולה. מיניבוס לקבוצה גדולה, הוא אפשרות שיכולה להיות גם זולה יותר לעומת רכישה של כמות כרטיסים גדולה לתחבורה הציבורית או עצירת מספר מוניות בשדה התעופה. משפחות המגיעות למרוקו עם ילדים יכולות להזמין דרך קוויקטקסי מושב בטיחות לנסיעה. השירות של קוויקטקסי יכול להתאים גם להזמנת מוניות לנסיעות קצרות במהלך החופשה (מהמסעדה למלון, למשל) או למעבר ליעד הבא בטיול.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן