מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

טיסות למרוקו – מידע חשוב והשוואת מחירים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

בשנים האחרונות, ובמיוחד לאחר חתימת הסכם הנורמליזציה בין ישראל למרוקו, מדינת המגרב הפכה לאחד היעדים האקזוטיים הפופולריים ביותר על הישראלים. ישראלים רבים מעוניינים לחוות את קסמיה, צבעיה וניחוחותיה של מרוקו.

טיסות למרוקו – השוואת מחירים

אם אתם מזמינים את כרטיסי הטיסה למרוקו באופן עצמאי, הדרך הטובה ביותר לוודא שאתם מקבלים את ההצעה המשתלמת ביותר היא שימוש במנוע השוואת מחירים, שבודק את כל הטיסות הזמינות בתאריכים הרלוונטיים, ומוצא עבורכם את העסקאות הזולות ביותר. כאן תוכלו למצוא את מנוע השוואת מחירי הטיסות של kiwi. אתם ממלאים את הפרטים הרלוונטיים – תאריכים, מספר נוסעים, המחלקה שבה תרצו לטוס וכד' – והמנוע יסרוק עבורכם מגוון רחב של טיסות של כל חברות התעופה, ויציע לכם את הטיסות הזולות ביותר בקטגוריות שבחרתם. לאחר שתבחרו מבין ההצעות שקיבלתם את זו שמתאימה לכם ביותר, תוכלו להשלים את תהליך רכישת הכרטיסים אונליין, בקלות ובמהירות.

חופשה במרוקו – עוד מידע שימושי

טיסות פנים במרוקו – השוואת מחירים והזמנות

קניית דירהם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

השכרת רכב במרוקו

השכרת אופנוע במרוקו – השוואת מחירים ומידע שימושי

כרטיס סים במרוקו

מוניות במרוקו

ויזה למרוקו

חשוב לזכור, שביקור במרוקו עם דרכון ישראלי מצריך הוצאת ויזה, בין אם אתם מגיעים אליה באופן עצמאי, עוברים דרכה כתחנת ביניים או מטיילים בה עם קבוצה מאורגנת. אם אתם טסים באופן עצמאי, לאחר רכישת כרטיסי הטיסה, תצטרכו לפנות לנציגות מרוקו בישראל, כעשרה ימים טרם הטיסה, כשאתם מצוידים ב: דרכון בתוקף + צילום דרכון, תעודת זהות ישראלית + צילום תעודת זהות, טופס בקשה לויזה (ניתן להוריד מהאינטרנט), אישור הזמנת טיסה למרוקו, 2 תמונות פספורט, אישור הזמנת מלון (לפחות ללילה הראשון). כמו כן, יש לבדוק את נהלי הקורונה העדכניים ביותר, שכידוע, משתנים מעת לעת, על מנת לדעת האם עליכם להציג בנציגות מרוקו גם מסמכים הקשורים בקורונה (תעודת מתחסן/מחלים, תוצאות בדיקות וכד'). אם אתם נוסעים במסגרת מאורגנת, לרוב הטיפול בהוצאת הוויזה ייעשה באופן מרוכז, אבל כאמור, כדאי להיות מודעים לנהלים ולוודא שלא צפויות לכם הפתעות לא נעימות לאחר הנחיתה.

בכל מקרה כדאי להתעדכן בסמוך למועד הטיסה למרוקו מהם הנהלים העדכניים ביותר בתהליך הוצאת הויזה, כדי לוודא שלא פספסתם שום פרט, שאתם יודעים מהו זמן השהייה במרוקו אותו מעניקה לכם הוויזה ושיש בידיכם את כל המסמכים הנדרשים להוצאת הוויזה ולאישורה לאחר הנחיתה במרוקו.

הזמנת מוניות בשדה התעופה במרוקו

התחבורה הציבורית במרוקו יחסית נוחה, אך כשמדובר בטיול של לא יותר משבועיים ובמיוחד בנחיתה מטיסת קונקשן מעייפת, ייתכן שתעדיפו ליהנות מהנוחות של מונית שהוזמנה מראש.

הזמנת מונית לשדה התעופה מראש במרוקו תעזור לכם להימנע מעצירת מונית בדקה התשעים אחרי טיסה למרוקו – שעלולה לגרור מחיר מופרז ועלויות בלתי צפויות.

מנוע החיפוש של קיווי טקסי מאפשר לנו להזמין מונית מראש במרוקו ובכך לדעת בדיוק מהו מחיר הנסיעה הצפוי. אמצעי התשלום משתנים, בין תשלום מלוא הסכום במזומן לנהג, תשלום פיקדון+מזומן לנהג, או תשלום מלוא הסכום מראש (בהתאם לסוג הרכב ופרטי הנסיעה).

אם אתם מתכננים חופשה במרוקו עם המשפחה או עם קבוצה גדולה, השירות הזה מעולה במיוחד עבורכם. תוכלו להזמין הסעה במרוקו במגוון סוגי רכבים, החל מרכב קומפקטי ועד למיניבוס לקבוצות גדולות (עד כ-19 נוסעים), לנסיעות קצרות בתוך העיר, משדה התעופה או במעבר בין עיר לעיר. כמו כן, תוכלו לבקש מראש מושב בטיחות לילדים, דבר שלא תמיד אפשרי בעצירת מונית בדקה התשעים.

יתרון נוסף של השירות, שלאו דווקא קיים בשירותי ההסעות או המוניות השונים, הוא המענה של החברה: תוכלו לשוחח ולהיעזר בשירות הלקוחות של קיווי טקסי בצ'אט שנמצא באתר שלהם (המענה מהיר בדרך כלל).

מנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה במרוקו:



מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן