מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

השכרת אופנוע במרוקו – השוואת מחירים ומידע שימושי

הנהלת האתר

הנהלת האתר

במדריך המלא להשכרת אופנועים במרוקו (ולמעשה, להשכרת רכבים דו-גלגליים בכלל) תוכלו למצוא טיפים, המלצות ודרכים פרקטיות להזמנת השכרת אופנועים במרוקו באופן החסכוני והזול ביותר. תוכלו לבדוק, כבר עכשיו, בעזרת מנוע השוואת המחירים המופיע במדריך אילו אופנועים זמינים בתאריכים הרלוונטיים לכם, ומהם המחירים המשתלמים ביותר בהם תוכלו לשכור אותם.

השכרת אופנוע במרוקו היא דרך מדהימה לגלות את נופי המדינה המרהיבים. כמובן, שלא מדובר בכלי רכב שמתאים לכל אחד, אבל להרפתקנים שביניכם ולאופנוענים חובבים ומקצועיים, מרוקו היא יעד מומלץ לטיול אופנועים, עם נוף משתנה: מדבר, ים, הרים, כפרים מרוחקים, וגם ערים גדולות. תוכלו לטייל בין כפרים קטנים, בין נהרות ומפלים, לעצור לצד הדרך במסעדות קטנות ומרוחקות ולגלות את מרוקו האמיתית. אם החלטתם לצאת לטיול אופנועים במרוקו, כמובן שהשכרת אופנוע היא חלק חשוב בתכנון הטיול שלכם, וכדאי להקדיש לה מחשבה.

כדי שתוכלו ליהנות מטיול אופנוע במרוקו, מצאנו עבורכם פתרון מעולה להשכרת אופנוע במרוקו: מנוע החיפוש בייקסבוקינג (אותו תמצאו בעמוד זה), דרכו תוכלו לבצע השוואת מחירים, בדיקת דירוג החברה, ביצוע ההזמנה וניהולה וקבלת שירות לקוחות – הכול באותו מקום, ובלי לצאת מהבית. זוהי, למעשה, דרך נהדרת גם להשכרת קטנועים במרוקו ולהשכרת אופניים במרוקו.

חופשה במרוקו – עוד מידע למטייל

טיסות למרוקו – מידע חשוב והשוואת מחירים

טיסות פנים במרוקו – השוואת מחירים והזמנות

קניית דירהם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

השכרת רכב במרוקו

כרטיס סים במרוקו

טיולים מאורגנים למרוקו

איך מזמינים השכרת אופנוע במרוקו?

השכרת אופנוע במרוקו, כמו גם השכרת אופניים וקטנועים במרוקו, היא עניין פשוט של מספר דקות בלבד, הודות למנוע השוואת המחירים המצוין של בייקסבוקינג (שבעצם מקשר בין המטייל לחברות השכרה מקומיות במרוקו). מנוע החיפוש של בייקסבוקינג דואג עבורכם לכל שלב בתהליך ההזמנה, ומספק תמיכה ושירות לשוכרים, כמו גם פלטפורמה נהדרת לחברות השכרת אופנועים במרוקו שמקשר בינן לבין מטיילים מחו"ל.

תהליך ההזמנה הפשוט מתחיל בהזנה של הפרטים הבסיסיים:

ארץ Country: Morcco במקרה שלנו.

Pick-Up City: בחרו בין אגאדיר, קזבלנקה, אסאוירה או מרקש.

אם אתם רוצים להחזיר את הרכב במיקום שונה, לחצו על "Return to the same location" כדי להוריד את הסימון ובחרו במיקום ההחזרה (Drop-Off City).

הזינו את התאריכים והשעות. ברירת המחדל היא שיתבצע חיפוש גם לאופניים (Bicycle) גם לקטנועים (Scooter), גם לאופנועים (Motorcycle) וגם לטרקורונים (Quad Bike), אך ניתן להוריד את הסימון על אחד מהסוגים כדי לא לכלול אותו בתוצאות החיפוש.

בלחיצה על חיפוש (Search) יופיעו בפניכם "תיבות" לבנות עם הצעות מחיר למגוון סוגי אופנועים, אופניים וכו', וכל מה שנותר לכם לעשות הוא רק לדפדף בין האופנועים השונים ולבחור אם בא לכם לנסוע במרוקו בהארלי דייווידסון או אולי באופניים פשוטים.

כמה פרטים שחשוב לשים לב אליהם, ושלשמחתינו מופיעים באופן ברור בשלב של תוצאות החיפוש לצד כל רכב: דירוג, הגיל המינימלי, תיאור טכני של האופנוע, המיקום של חברות ההשכרה ועוד.

בלחיצה על כפתור ה-"More Info" לצד האופנוע הרלוונטי, תוכלו להתקדם לשלב ההזמנה. אל דאגה, לפני האישור תוכלו לעבור על פרטים נוספים כמו: מה כלול במחיר ההזמנה (למשל שירותים כמו מפה, ביטוחים, קסדה וכול'), כמה צריך לשלם בעת ההזמנה (בדרך כלל אחוז קטן מהמחיר הכולל לשם שריון ההזמנה), כמה תצטרכו לשלם באיסוף (ומה המחיר הכולל כמובן), מהם תנאי השינויים והביטולים ועוד. תוכלו גם להוסיף תוספות להזמנה כמו קסדה, תוספות קילומטראז', מנעול וכול' (בחלק מהתוספות יופיע צמד המילים "For free", כלומר ללא עלות, ובחלקן יופיע מחיר). בשלב זה יצוין בפניכם גם גובה הפיקדון הנדרש.

תתבקשו להזין פרטים ופרטי תשלום, ומשם תעברו לתשלום ואישור ההזמנה.

נעזרנו בבייקסבוקינג כדי לערוך השוואות מחירים להשכרת אופנוע במרוקו (את החיפוש ערכנו עבור חודש מאי). המחירים, התנאים, סוגי האופנועים וכול' נבדקו נכון למועד כתיבת המדריך והם עשויים להשתנות מעת לעת.

השכרת אופנוע בקזבלנקה

קזבלנקה היא אחת הערים המרכזיות במרוקו – עיר נמל פופולרית שוקקת חיים, ונקודת פתיחה מעולה למסע האופנועים שלכם במרוקו. ניתן למצוא סיורי אופניים בקזבלנקה, כמו גם טיולי אופנועים שיוצאים מקזבלנקה. הרכיבה והנהיגה בקזבלנקה תספק לכם את כל האתגרים והחוויות של נהיגה בכבישים עירוניים בעיר גדולה וסואנת, וגם את האפשרות לנסוע לצד קו המים וליהנות מנוף יפהפה. ברחבי העיר ניתן למצוא מספר נקודות להשכרת אופניים, כמו גם מספר חברות להשכרת אופנועים.

בהשוואת המחירים של בייקסבוקינג מצאנו מגוון אפשרויות להשכרת אופנוע בקזבלנקה: הארלי דייוויידסון רואד גלייד, הארלי דייויידסון אלקטרה גלייד, הארלי דייוידסון הריטג' סופטייל, ימאהה סופר טנרה ועוד.

טיול אופנועים במרוקו כולל מגוון דרכים, סלולות ולא סלולות, בין אם בטבע, במדבר, בכבישים אורבניים או בשטח, ולכן חשוב לבחור באופנוע טוב שיכול לעבור את כל הדרכים האלו.

בהשוואת מחירים להשכרת אופנוע בקזבלנקה, מצאנו מגוון אופנועים מעולים להרפתקנים:

אופנוע האדוונצ'ר יאמהה xt1200ze סופר טנרה בעלות של כ-839.05 אירו לשבוע, ומגוון אופנועי הארלי דיווידסון במחירים שמתחילים מכ-961.27 אירו לשבוע.

השכרת אופנוע במרקש

גם במרקש, אחת הערים הפופולריות והמתוירות ביותר במרוקו, ניתן לשכור אופנועים, קטנועים, אופניים ואפילו טרקטורונים בקלות.

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת אופניים במרקש, המחירים התחילו מכ-37.35 אירו בלבד לשבוע, עם מספר אפשרויות כמו אופניים עם עגלה גדולה, אופניים לזוג ועוד.

בהשוואת מחירים להשכרת קטנוע במרקש קיבלנו את המחיר הכי זול עבור קימקו אג'יליטי בעלות של כ-169.75 אירו לשבוע.

מחירי השכרת אופנוע במרקש החלו מכ-441.35 אירו לשבוע. בין מגוון האופנועים, מצאנו הונדה טורנדו XR, ב.מ.וו F850GS, יאמהה טנרה XT 660Z ועוד.

השכרת אופנוע ביעדים נוספים במרוקו

יעדים נוספים במרוקו בהם ניתן לשכור רכבים דו גלגליים כוללים את אגאדיר ואת אסווירה. מחירי השכרת האופניים באגאדיר החלו מכ-33.95 אירו לשבוע, ומחירי השכרת אופנוע באגאדיר מכ-509.25 אירו לשבוע.

מחירי השכרת האופניים באסווירה החלו מכ-65.96 אירו לשבוע, ומחירי השכרת קטנוע באסווירה החלו מכ-164.90 אירו לשבוע.

האם כדאי להזמין השכרת אופנוע במרוקו מראש או לחכות לדקה התשעים?

שאלה שעולה פעמים רבות בקרב מטיילים המתכננים טיול אופנועים במרוקו היא: האם כדאי להזמין את השכרת האופנוע מראש או לחכות לטיול עצמו? ההמלצה שלנו היא לבצע את ההזמנה מראש. היתרונות הם רבים, ובעזרת החידוש של בייקסבוקינג בתחום השכרת האופנועים והאופניים, הזמנה מחברות מקומיות במרוקו הופכת לפשוטה וללא קשיי תקשורת.

אלו רק כמה מהיתרונות של השכרת אופנועים במרוקו מראש (בעזרת מנוע החיפוש של בייקסבוקינג):

-אין עמלות נוספות על השירות.

-תוכלו לנהל את ההזמנה באמצעות בייקסבוקינג.

-פלטפורמת השוואת המחירים נוחה לכל משתמש, עם האפשרות לצפות בכל פרטי ההזמנה לפני התשלום באופן ברור ונוח.

-ניתן להוסיף תוספות בהתאם לזמינות, החל ממושב לילד ועד לתוספת ביטוח ואיסוף והחזרה מהמלון, אפשרויות שלא תמיד זמינות בהזמנה בדקה התשעים.

-ניתן להיעזר בשירות לקוחות 24/7, שיחסוך לכם קשיי תקשורת שנובעים מהבדלי שפה.

נהיגה באופנוע במרוקו

כדי לנהוג על אופנוע במרוקו צריך רישיון נהיגה שמתאים לאופנוע. באופן כללי, לפי האתר של משרד התחבורה במרוקו, רישיונות נהיגה זרים מתקבלים במדינה כל עוד מדובר בביקור, עם הגבלה על משך הזמן בו ניתן להשתמש ברישיון. מומלץ להביא איתכם רישיון נהיגה בינלאומי ליתר ביטחון, כיוון שייתכן שיש חברות השכרה שיבקשו אותו. בכל מקרה, וודאו עם חברת ההשכרה מהם המסמכים הנדרשים.

לפי החיפוש שערכנו להשכרת אופנוע במרוקו, רוב הפעמים הגיל המינימלי להשכרת אופנוע במרוקו (כנדרש מחברת ההשכרה) היה 21, לעיתים פחות ולעיתים אפילו יותר לאופנועים מסוימים. כדאי לבדוק אם חברת ההשכרה דורשת ותק רישיון מסוים.

קצת על נהיגה במרוקו:

במרוקו נוהגים בצד ימין של הכביש.

הנהיגה במרוקו יכולה להיות מאתגרת. הדרכים במרוקו הן לא תמיד סלולות וחלקות. סעו בזהירות וצפו לכך שהכביש עלול להיות מלא בהתרחשויות וצפצופים, החל מחמורים עם עגלה ועד לתנועת הולכי רגל.

הנהיגה בלילה במרוקו עלולה להיות קשה יותר, ולמעשה, רבים ממליצים לא לנהוג בלילה במרוקו לנהגים לא מנוסים.

מסלולים לטיולי אופנועים במרוקו

מרוקו היא יעד מושלם לטיולי אופנועים. תוכלו לצאת לטיולים עצמאיים או להצטרף לקבוצה, ובכל מקרה נופים מרהיבים ומגוונים מובטחים לכם במהלך הטיול.

מסלולים לטיולי אופנועים במרוקו יכולים להיות מגוונים מאוד, והמדינה מלאה ביעדים שיעניקו לכם טיול נפלא. שני יעדים מרכזיים שתמצאו כמעט בכל מסלול אופנועים במרוקו כוללים את:

ארג' צאבי: שטח הדיונות הענק והמרהיב ארג' צ'אבי נמצא בקצה הסהרה. הכפר מרזוגה נחשב לנקודת היציאה לארג צ'אבי, במרחק של כתשע שעות נסיעה ממרקש.

הרי האטלס: את רכס הרי האטלס המרשימים תמצאו כמעט בכל טיול אופנועים במרוקו. טיולים בין העמקים, המפלים, הקניונים והכפרים הקטנים יעניקו לכם אוסף חוויות בלתי נשכחות.

יעדים פופולריים נוספים לטיול אופנועים במרוקו כוללים את זגורה, ורזאזאת, פז ועוד.

השכרת אופניים במרוקו

מחירי השכרת אופניים במרוקו דרך בייקסבוקינג הם זולים בדרך כלל, ויכולים להוסיף ערך מדהים לטיול. מרוקו היא יעד נפלא לטיולי אופניים: החל מטיולים קלילים וקצרים ועד לטיולים להרפתקנים ומחפשי הריגושים: טיולי אופניים במרוקו יכולים לכלול יעדים כמו הרי האטלס, קניון דאדס, עמק הדרעא היפהפה, ועוד. ניתן ליהנות מטיול קצר של יום או יומיים או להצטרף לטיולים ארוכים יותר באופן עצמאי או עם קבוצה מאורגנת. מרקש היא יעד פתיחה פופולרי מאוד לטיולי אופניים במרוקו, ושמחנו לגלות שהמחירים להשכרת אופניים במרקש זולים במיוחד. בהשוואת המחירים שערכנו בבייקסבוקינג, המחירים להשכרת אופניים במרקש לשבוע החלו מכ-37.35 אירו. מחירי השכרת אופני הרים במרקש החלו מכ-53.35 אירו לשבוע.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן