מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

זה הזמן לטוס למרוקו

הנהלת האתר

הנהלת האתר

מאז ההסכם בין ישראל ומרוקו, אלפי ישראלים נוהרים לטיול במרוקו. עבור חלק גדול מהם זה מעין "טיול שורשים" למקום שבו אבותיהם שהגיעו ממרוקו התגוררו וחיו לפני שבאו לארץ. לישראלים רבים אחרים, מרווקו היא פשוט ארץ יפה, ידידותית, מעניינת וגם זולה יחסית.

הכל נפל על פקיד אחד…

נרמול היחסים עם מרוקו, גרם לאלפי ישראלים לבקש ויזה בשגרירות מרוקו, באופן עקרוני, אין לממשלת מרוקו שום בעיה ורוב ככל בקשות הויזה מאושרות תוך כמה ימים. אך הבעיה היתה שאף אחד לא ציפה שיהיה ביקוש כל כך גדול של ישראלים לנסוע למרוקו, מה שהביא לכך שפקיד אחד בודד היה צריך לטפל במאות ואלפי פניות לבקשת ויזה  וגרם לעיכובים גדולים ועוגמת נפש עבור ישראלים רבים שרצו וכבר קבעו טיסה לטיול למרוקו. לשבחם של שתי המדינות, מרוקו וישראל, יש לומר שהם פתרו די מהר את הבעיה, כשאיפשרו לעשות ויזה אלקטרונית למרוקו ישראלים יכולים כעת לקבל ויזה אלקטרונית למרוקו, הודות להסדר חדש בין שתי המדינות. מה שהופך את הנסיעה למרוקו להרבה יותר נוחה וקלה עבורנו, וצפוי להגדיל עוד יותר את ענף התיירות שבין שתי המדינות.

3 מקומות שאסור לכם לפספס במרוקו

מדבר סהרה

מדבר סהרה הוא אחד האתרים התיירותיים ביותר במרוקו. זהו המדבר החם הגדול ביותר בעולם והוא מכסה כמעט את כל צפון אפריקה. שטח הסהרה הוא 9,200,000 קמ"ר ואורכה 3,600 ק"מ. הדיונות בסהרה יכולות להגיע לגובה של עד 100 מטר. טמפרטורת האוויר יכולה להגיע ל-50 מעלות צלזיוס במהלך היום והיא יכולה לרדת עד מתחת לאפס בלילה. יש הרבה נווה מדבר מדהימים בסהרה בהם ניתן למצוא מים ותמרים כמו בסיפורי אליבבא.

מרקש

מרקש היא עוד אחת מהערים הגדולות של מרוקו עם אוכלוסייה של למעלה ממיליון איש. היא נוסדה בשנת 1062 על ידי עלי אבן יוסוף שהיה שליט שושלת אלמורביד. מרקש הייתה מרכז מסחר חשוב לזהב, תבלינים ועבדים מאפריקה שמדרום לסהרה. רבנים גדולים בעלי שם היו חיים ופעלו במרקש, וניתן למצוא בתי כנסת עתיקים וממצאים יהודיים. העיר היא גם אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. הודות למיקומה המרכזי, הפכה מרקש ליעד תיירותי פופולרי.

שפשאוון

האתר התיירותי החמישי והאחרון עליו אדון הוא שפשאוון, עיירה קטנה הממוקמת בצפון מערב מרוקו עם אוכלוסייה של כ-30,000 איש. הוא נוסד בשנת 1471 כמבצר כדי להגן מפני פלישות פורטוגזיות. העיירה זכתה לפופולריות לאחר שנצבע בכחול על ידי פליטים יהודים שהתיישבו שם בשנות ה-30. כיום, הבניינים הכחולים של שפשוואן הם אחת האטרקציות העיקריות שלה עבור תיירים מכל רחבי העולם.

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שאתם יוצאים לטיול במרוקו

אם אתם מתכננים טיול למרוקו, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת כדי לקבל את הויזה שלכם. בראש ובראשונה, תצטרכו להגיש בקשה לויזה אלקטרונית דרך אתר האינטרנט של ממשלת מרוקו. התהליך פשוט יחסית, ומומלץ לקרוא על כך במדריך ויזה למרוקו. לאחר הגשת בקשתך, ממשלת מרוקו תנפיק לך ויזה תוך 72 שעות. בנוסף, חשוב לציין שסביר להניח שמדריך הויזה למרוקו ב-visa.net יעזור מאוד בהכנות לטיול. ל. עם כמה צעדים פשוטים אלה בחשבון, אתה כבר בדרך לתכנון טיול מוצלח למרוקו!

איך מקבלים אשרת כניסה למרוקו?

אם אתם מתכננים טיול למרוקו, תצטרכו לקבל ויזה מראש. החדשות הטובות הן שהתהליך של הבטחת ויזה אלקטרונית למרוקו כעת פשוט מתמיד, כשאפשר פשוט להיכנס לאתר ויזה.נט וללא בעברית את השאלון בצורה פשוטה, ותוך יומיים-שלושה אתם מקבלים את האישור ממשלת מרוקו למייל שלכם. המחיר הוא זול והאחריות מלאה, כלומר שאם משום מה אתם לא מקבלים את הויזה – כספכם מושב לכם מיידית. בכמה לחיצות בלבד, תוכל לאשר את הויזה האלקטרונית שלך למרוקו מוכנה לצאת לדרך. טיסה נעימה וטיול מהנה.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן