מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

מרוקו – לא כמו שהכרתם

הנהלת האתר

הנהלת האתר

על המראות והטעמים הססגוניים של מרוקו כולנו שמענו. ומה לגבי אתרי הגלישה החלומיים שלה? קבלו את כל מה שחשוב לדעת על חוויית הגלישה של מרוקו, כולל הפעולות שיאפשרו גלישה בטוחה ושקטה.

מרוקו ידועה בתור ארצו של מדבר סהרה העצום ושל שווקים מדהימים וערים אקזוטיות, המזמנים חוויה מיוחדת במינה. ויש עוד צד שלה שכדאי להכיר: מרוקו הופכת במהירות לאחד מיעדי הגלישה החמים ביותר בעולם. אז איך נראית חופשת גלישה במרוקו, ואיך תוכלו לשמור על עצמכם בזמן החופשה?

הצד הפחות מוכר של מרוקו

רובנו מכירים את מרוקו בתור יעד לטיול שורשים או טיול אקזוטי, שנראה כמו תפאורה של סיפורי אלף לילה ולילה: שווקים מדהימים, דוכני מזון עשירים וצבעוניים, אנשים בתלבושות מסורתיות, שפה עשירה וריחות מסחררים מכל עבר. מעבר לכל אלו יש לה צד בלתי מוכר, שמושך אליו אינספור תיירים מכל העולם מדי שנה: החופים של מרוקו, עם גלים שלא נגמרים, הם מוקד עלייה לרגל עבור גולשים מכל רחבי העולם שמגיעים לחופשת גלישה חלומית במחירים יחסית נמוכים.

מהי התקופה האידיאלית לחופשת גלישה במרוקו?

עונת החורף אצלנו בישראל היא הזמן המושלם לנסוע למרוקו לחופשת גלישה, לצד אלפי גולשים המגיעים מכל העולם בין נובמבר לאפריל. בתקופה זו נוצרים תנאים אידיאליים לחופשת גלישה מושלמת: סוולים, גלים גבוהים שמגיעים לחופי מרוקו מצפון האוקיינוס האטלנטי בלי לאבד את האנרגיה מעצימים את חוויית הגלישה, בזמן שהמדבר מזרים אל החוף רוחות חמות.

בהתאם לאופי הססגוני והמגוון של מרוקו, כך גם קו החוף האינסופי שלה מתמלא בתקופה זו בגלים מגוונים מכל הסוגים – סוולים וגלי ריף, גלי ענק וגלים קטנים, גלים רגועים וגם גלים מסוכנים. הגולשים שמגיעים למרוקו יכולים לבחור בין חופים מפורסמים והומי אדם לבין חופים סודיים, שצריך רכב 4X4 כדי להגיע אליהם.

5 אתרי גלישה שווים, ברמות גלישה שונות

אגאדיר – לאתר זה אפשר להגיע גם בטיסה. לכן, למרות שהוא נחשב כיעד פחות אקזוטי לגולשים, אגאדיר יכול להתאים למי שמגיע לחופשה קצרה ורוצה לשלב גלישה למתחילים וגלישה למתקדמים, ביחד עם בילוי מהנה בעיר יפה.

טגזוט כפר מרוקאי קטן ופסטורלי שהפך לאחרונה ליעד עבור גולשים מכל העולם בזכות הגלים, הנחשבים בין הטובים ביותר במרוקו ואולי בעולם עבור גולשים מנוסים. גם גולשים מתחילים יכולים למצוא במקום את מבוקשם: בכפר יש בתי ספר מצוינים לגלישה.

אימסואה אחד היעדים האהובים על גולשים במרוקו, בזכות הנופים המדהימים, האווירה השלווה ותנאי הגלישה המושלמים. כדי להגיע לאימסואה תצטרכו לשכור רכב או לתפוס מונית.

אסווירה עיירת חוף עם מזג אוויר סוער והמון רוחות, שהופכים אותה למקום אידיאלי עבור גולשים, קייטים ומעיפי עפיפונים. אפשר להגיע אליה גם בתחבורה ציבורית, ללמוד גלישה באחד מבתי הספר לגלישת גלים או גלישת רוח, לפגוש הרבה מטיילים אחרים ולהנות מהקסם המיוחד של המקום.

סאפי במרחק של כשעתיים נסיעה צפונית לאסווירה, מחכה אחד היעדים האטרקטיביים ביותר לגולשים מקצועיים ומנוסים: הגלים הנשברים לחופה של העיירה הקטנה יכולים להגיע לגובה של 5 מטר ויותר. החוויה מתאימה לגולשים מנוסים ואינה מיועדת למתחילים.

איך לגלוש בלי לחשוש במרוקו?

מרוקו מציעה לגולשים בה חוויה מהנה וססגונית. כדי לשמור על עצמכם במהלך פעילויות הגלישה במרחק של כ- 5,000 ק"מ מהבית (במדינה שבה שירותי הרפואה פחות מתקדמים ביחס לישראל), יש לבצע מספר פעולות חשובות: חשוב לשכור ציוד גלישה רק במקומות אמינים, מוכרים ומומלצים ולגלוש רק במקומות שתואמים את רמת הניסיון והיכולת שלכם.

אם אתם לא מאוד מנוסים קחו מדריך מנוסה שילווה אתכם, ובמידת הצורך אל תהססו לקחת קורס גלישה באחד מבתי הספר הרבים לגלישה הפרוסים לאורך החופים.

לצד הפעולות שתנקטו ליצירת חוויית גלישה בטוחה, חשוב לרכוש לפני הנסיעה ביטוח נסיעות למרוקו – שיוכל להגן עליכם במהלך פעילות הגלישה והרבה מעבר: הרובד הבסיסי של ביטוח נסיעות נועד לכסות הוצאות רפואיות כמו ביקור רופא, תרופות, אשפוזים וניתוחים – ובמידת הצורך גם חילוץ לבית החולים והטסה רפואית לישראל.

האם ביטוח נסיעות מכסה פעילויות גלישה?

פעילויות ספורט אתגרי כמו גלישה, מגדילות את הסיכוי לפגיעה או פציעה שיצריכו מענה רפואי. כדי לוודא שפעילויות הגלישה מכוסות, בעת רכישת ביטוח נסיעות חשוב להוסיף לו הרחבת ספורט אתגרי ייעודית: הרחבה שכוללת מגוון פעילויות ספורט אתגרי ימיות, יבשתיות ואוויריות. לפני שאתם מוסיפים את הרחבת הספורט האתגרי לביטוח נסיעות לחו"ל, וודאו שההרחבה מכסה את פעילויות הגלישה המתוכננות.

מתכננים חופשת גלישה במרוקו? אל תוותרו על רכישת ביטוח נסיעות למרוקו בתוספת הרחבת ספורט אתגרי: זו הדרך שלכם לוודא שבעת הצורך אתם מוגנים, בין אם אתם מתכננים לגלוש על גלים נוחים ורגועים, או שאתם מספיק מנוסים כדי לפגוש את הגלים הכי גבוהים ועוצמתיים.

חופי מרוקו נחשבים לאחד מהיעדים האטרקטיביים בעולם לגולשים. ביטוח נסיעות למרוקו הכולל הרחבת ספורט אתגרי יאפשר לכם לרכב על הגל בראש שקט – ויהיה שם עבורכם גם אם תיפלו ממנו.

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL.

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן