מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

מה ההבדל בין ריאד למלון במרוקו ובמה כדאי לבחור?

הנהלת האתר

הנהלת האתר

כאשר מבקרים במרוקו במסגרת טיול עצמאי, יהיה עלינו לבחור מקום להתארח בו בכל עיר ועיר. האופציה הנפוצה ביותר היא כמובן אירוח במלון אך חשוב לדעת כי פרט למלונות, ישנם גם ריאדים, אשר מציעים אלטרנטיבה מיוחדת ואותנטית. אז מה זה ריאד? כמה יעלה לנו להתארח בו? והאם מדובר באופציה שעדיפה על מלון? המשיכו לקרוא ותגלו את התשובה.

חופשה במרוקו – עוד מידע שימושי

קניית דירהם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

טיסות למרוקו – מידע חשוב והשוואת מחירים

טיסות פנים במרוקו – השוואת מחירים והזמנות

כרטיס סים במרוקו

השכרת אופנוע במרוקו – השוואת מחירים ומידע שימושי

השכרת רכב במרוקו

מה זה ריאד מרוקאי?

פירוש השם ריאד הוא "גן" או "גינה" ולמעשה מדובר על בית משפחה אשר הוסב להיות מקום הארחה. ברוב המקרים, תוכלו למצוא בריאד אזור בו יש חצר פנימית מיוחדת עם בריכה, מזרקה או אלמנט אומנותי אחר, שמשלב מים.

היתרון המרכזי בשהות בריאד הוא החוויה האותנטית שתוכלו לקבל, אשר אינה דומה כלל וכלל לשהות במלון. ברחבי מרוקו, יש מספר רב של ריאדים וצריך לדעת לבחור את הריאד בצורה נכונה, אך על כך נרחיב בהמשך.

מה היתרונות של מלון במרוקו?

לא משנה אם אתם מבקרים בקזבלנקה, העיר רבאט, אסווירה הציורית או מרקש, תוכלו למצוא מספר רב של מלונות, כאשר חלקם יקרים יותר וחלקם קצת יותר זולים.

כמעט תמיד, בתי מלון במרוקו יכילו חדרים גדולים יותר, אשר יתאימו למשפחות עם ילדים וגם סוויטות מפוארות למדי, בעוד בריאדים נוכל למצוא חדרים שגודלם קטן הרבה יותר.

מחירים של ריאדים לעומת מלונות במרוקו

מאוד קשה להעריך מחיר של מלון במרוקו מאחר ויש מלונות ברמות אירוח שונות כמו 3 כוכבים, 4 וגם 5 כוכבים. מלונות זולים, עשויים יעלו לכם בין 140 ל-350 ש"ח בממוצע ללילה, מלונות ברמה של 4 כוכבים יעלו לרוב בין 300 ל-700 ש"ח ללילה בחדר זוגי, בעוד מלונות ברמת האירוח הגבוהה של 5 כוכבים, יעלו בין 500 ש"ח ל-1,000 ש"ח ללילה בחדר זוגי.

ומה לגבי המחיר של ריאד? כאן המחירים נוחים הרבה יותר ומבדיקות שערכנו, המחיר של לילה בריאד במרקש ינוע בין 150 ש"ח ללילה, כאשר מדובר על ריאד זול, בעוד ריאד יקר יעלה לכם בסביבות 500 ש"ח ללילה בחדר זוגי. כלומר מבחינת המחיר, הריאד בדרך כלל ינצח ויהיה זול יותר מאשר האופציה של מלון.

אז מה עדיף מבין שתי האופציות?

בסופו של דבר, אנו ממליצים לכם לבקר במסגרת הטיול במרוקו, גם בריאדים וגם במלונות. הריאד ללא ספק נחשב לאופציה נהדרת ולאלו מכם אשר מחפשים חווית אירוח אותנטית ומיוחדת – זה לגמרי המקום לבקר בו. כפי שהזכרנו קודם לכם, ריאד יהיה לרוב זול יותר ממלון ולכן זו אופציה מועדפת לכל מי שמעוניין להוזיל עלויות במסגרת הטיול.

לעומת זאת המלון מספק חוויה אחרת, גם היא מיוחדת למדי והוא מאפשר להזמין חדרים גדולים ומרווחים וכמובן ליהנות משירותים נוספים כמו מסעדת המלון ומתקניו השונים.

לכן, ההמלצה שלנו היא לשלב בין השניים ולהזמין בחלק מהערים במרוקו ריאד ובחלק אחר, לבחור דווקא במלון.

תודה מיוחדת לצוות אתר בוא למרוקו על המידע המוצג בכתבה זו.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן