מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

ביטוח נסיעות לחו"ל: איך הקורונה משפיעה על המחיר?

הנהלת האתר

הנהלת האתר

הקורונה משפיעה לא רק על אופן הנסיעה לחו"ל והפעולות שצריך לבצע, אלא גם על מחירו של ביטוח הנסיעות. כל מה שצריך לדעת על האופן שבו המחיר יכול להשפיע על הביטוח שתרכשו.

מאז שהקורונה נכנסה לחיינו היא משפיעה על האופן שבו אנחנו מבלים, רוכשים וכמובן גם נוסעים לחו"ל. בתקופת הקורונה התחדדה גם חשיבותו של ביטוח נסיעות לחו"ל שיאפשר לנו לקבל סיוע רפואי מעבר לים – בגין תחלואת קורונה אך לא רק. מה משפיע על המחיר של ביטוח נסיעות לחול בתקופת הקורונה – ועל מה לא כדאי לוותר?

הרחבת קורונה: מייקרת את הביטוח, אך עשויה לחסוך הוצאות ברגע האמת.

חופשה במרוקו – עוד מידע שימושי

טיסות למרוקו – מידע חשוב והשוואת מחירים

טיסות פנים במרוקו – השוואת מחירים והזמנות

קניית דירהם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

השכרת רכב במרוקו

כרטיס סים במרוקו

לצד הרובד הבסיסי של ביטוח נסיעות לחו"ל, ניתן להוסיף הרחבות שונות בהתאם לצרכים שלכם. ההרחבות אמנם מייקרות את הפוליסה, אך הן עשויות לחסוך לא מעט כסף ברגע האמת. אחת מהרחבות אלו היא הרחבת קורונה. כדי להבין מה היא כוללת, חשוב לדעת שהרובד הבסיסי של ביטוח נסיעות לחול אמור לכסות הוצאות רפואיות גם במקרה שחליתם בקורונה, לרבות כיסוי הוצאות של בדיקות, תרופות, ניתוחים ואשפוזים.

אך במקרה של כניסה לבידוד או הידבקות בקורונה, להוצאות הרפואיות מתווספות הוצאות רבות שלא קשורות באופן ישיר לטיפול הרפואי: נדבקתם בקורונה לקראת טיסה? חברות התעופה ובתי המלון לא תמיד מחויבים להחזיר לכם את הכסף. היכולת לקבל החזר מכל סוג תלויה במדיניות הביטולים של גופים אלו, והמשמעות? בחלק מהמקרים אתם עשויים לקבל החזר חלקי בלבד. במקרה הפחות טוב, אתם עלולים לשלם על הנסיעה במלואה – בלי שנסעתם.

גם כניסה לבידוד או הידבקות בקורונה במהלך הנסיעה עלולה לחשוף אתכם להוצאות נוספות, דוגמת הארכת השהייה בבית המלון בעקבות הכניסה לבידוד, או הצורך להזיז את מועד הטיסות חזרה. כאשר מדובר בהארכת השהייה של כל המשפחה, יכולות להצטבר הוצאות משמעותיות החורגות בהרבה מהתקציב המקורי.

על מנת לשמור לא רק על הבריאות במהלך הנסיעה, אלא גם על הכיס, נוצרה הרחבת קורונה: הרחבה שמעניקה כיסוי הוצאות במגוון מקרים, בעקבות כניסה לבידוד או הידבקות בקורונה.  

מה כוללת הרחבת קורונה?

במידה שרכשתם ביטוח נסיעות לחול עם הרחבת קורונה, תוכלו לקבל כיסוי הוצאות במגוון מקרים:

לקראת הנסיעה – נכנסתם לבידוד 3 ימים ומעלה אחרי שרכשתם ביטוח נסיעות? רוב הביטוחים יעניקו לכם החזר של עד $500 עבור כרטיס הטיסה. ומה לגבי ביטול הטיסה בעקבות הידבקות בקורונה? במקרה כזה הרחבת קורונה עשויה להעניק לכם החזר הוצאות שיכול להגיע לאלפי דולרים בגין כרטיסי הטיסה, המלונות והנסיעות שבוטלו – בניכוי ההחזרים שקיבלתם מהספקים השונים ובהתאם ליתר תנאי הפוליסה. כמובן שחשוב לבדוק מה כוללים תנאי ההרחבה בביטוח הנסיעות שרכשתם, כדי לדעת איזה זכויות יגיעו לכם ברגע האמת.

הרחבת קורונה עשויה להעניק החזר גם במהלך הנסיעה במגוון מקרים:

הארכת השהות – במקרה שנדבקתם בקורונה או נכנסתם לבידוד, הרחבת קורונה אמורה לכסות את ההוצאות הנובעות משינוי מועד הטיסה ומהארכת השהות בחו"ל מעבר לתקופת הביטוח המקורית. נסעתם עם כל המשפחה לחו"ל, והשהות שלכם התארכה בעקבות כניסתו של אחד מבני המשפחה לבידוד? במידה שרכשתם את הרחבת "מגן קורונה" של ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel לכל בני המשפחה ורק ואחד מהם זכאי לקבל החזר הוצאות, שאר בני המשפחה יהיו זכאים אף הם.

חשוב לדעת: בעוד שהרחבת הקורונה אמורה להעניק כיסוי הוצאות במקרה של הארכת השהייה בחו"ל בעקבות כניסה לבידוד, חלק מההרחבות כוללות תקרת כיסוי. המשמעות היא שבמקרה של בידוד ממושך, ייפסק החזר ההוצאות אחרי שתעברו את התקרה. על מנת למנוע מצבים מהסוג הזה, ביטוח נסיעות לחול עם מגן קורונה מבית הפניקס כולל החזר בגובה של עד $100 ללילה לכיסוי הוצאות שהייה (מעבר לתקופת הביטוח המקורית) – ללא מגבלת לילות.

בנוסף במקרה של אשפוז, הרחבת הקורונה של הפניקס smart travel כוללת החזר הוצאות של עד $1,500 עבור הפסד הוצאות ששולמו עבור הלינה.

הקדמת הטיסה חזרה במקרה של סגר – הרחבת "מגן קורונה" של הפניקס smart travel כוללת החזר הוצאות בגובה עד $250 למימון עלויות מילוט ויציאה מהאזור בו הוכרז הסגר תוך 48 שעות.

גורמים נוספים שמשפיעים על מחיר הביטוח

לצד משך הנסיעה, מחירו של ביטוח נסיעות לחול מושפע בין היתר מיעד הנסיעה. ישנם יעדים דוגמת ארצות הברית שבהם עלות הביטוח עשויה להיות גבוהה יותר. אחת הסיבות לכך היא העלויות הגבוהות של הטיפול הרפואי במדינת היעד.

ויש גם מגוון הרחבות, שאפשר להוסיף לרובד הבסיסי של הביטוח ומטבע הדברים מייקרות את עלותו. נחיצותן של הרחבות אלו משתנה בהתאם לצרכים שלכם:

  • הרחבה למצב בריאותי קיים – סובלים מבעיה רפואית קיימת? חשוב מאוד לעדכן את חברת הביטוח בעת הצטרפותכם לביטוח הנסיעות. נוסעים שסובלים במהלך הנסיעה לחו"ל מסיבוכים בריאותיים שלא דווחו, עלולים לגלות שהכיסוי הביטוחי לא תקף במועד הכי רגיש: כשצריך להפעיל את הביטוח. הרחבה למצב רפואי קיים אמנם מייקרת את הפוליסה, אך תאפשר לכם לקבל טיפול רפואי בחו"ל במידה שתצטרכו.  
  • הרחבה להריון – כוללת כיסוי טיפולי חירום לנשים בהריון (עד השבוע ה- 32 להריון), לרבות בדיקת רופא, מיון או אשפוז הקשורים להריון.
  • ביטוח כבודה – ביטוח למטען האישי נגד אובדן או גניבה במהלך הטיול.
  • ביטוח מוצרים יקרי ערך – כגון מצלמה, מחשב נייד או סמארטפון בעלי שווי כספי גבוה.
  • ביטוח ספורט אתגרי – מתכוונים לקחת חלק בפעילויות לא שגרתיות, החושפות אתכם לפגיעות אפשריות? מומלץ לשקול ביטוח ספורט אתגרי, המכסה פעילויות דוגמת צלילה, באנג'י, ראפטינג, טיפוס הרים ועוד.
  • ביטוח ספורט חורף – רלוונטי לאנשים שמתכוונים לעשות סקי בחו"ל.

הקורונה (ולא רק היא) אולי תייקר את ביטוח הנסיעות שתרכשו. אך ההתייקרות האפשרית היא גם הזדמנות להכיר את ההרחבות השונות של ביטוח הנסיעות לחול, הרחבות שיכולות להגן עליכם ולחסוך הוצאות רבות ברגע האמת.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן