מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

מרוקו- חוויה מיוחדת במינה

הנהלת האתר

הנהלת האתר

עצום ודיונות חול אינסופיות. חובבי השופינג ימצאו מרכזי קניות רבי קומות ושווקים צבעוניים שוקקי חיים. הנופים, הריחות והתרבות העשירה הופכים את מרוקו למקום קסום ומיוחד לטיול.

 אטרקציות מרכזיות

העיר המרכזית והמוכרת ביותר במרוקו היא מרקש ״העיר האדומה״. מיזוג מושלם בין ההרים והמדבר הופכים את מרקש לאחת הערים המתויירות ביותר במרוקו. הכיכר המרכזית של מרקש ג׳אמע אלפנא היא חוויה ייחודית בפני עצמה ומושכת אליה תיירים רבים, הכיכר שוקקת חיים במהלך כל שעות היום. רוכלים, להטוטנים, מכשפים ומאלפי נחשים הם רק חלק קטן ממה שמחכה לכם בכיכר הססגונית הזו. בהחלט אטרקציה שאסור לפספס.

 ישנן המון אטרקציות מעניינות במרוקו, גני מנארה הם בגדר אתר חובה בכל טיול מאורגן למרוקו. הם ממוקמים ממערב לעיר, למרגלות הרי האטלס. בגנים תמצאו אגם מלאכותי, סימטרי להפליא, שמימיו מגיעים מההרים באמצעות מערכת הידראולית משוכללת ביותר של תעלות שעוברות מתחת לקרקע. זוהי חוויה מיוחדת היות והפארק שימש בעבר רק את הסולטאן ומשפחתו, והיום הוא פתוח למבקריםֿ.

 אטרקציות מוכרות ואהובות

חוויה ייחודית נוספת היא שוק העיר העתיקה. המקום הוא מבוך של סמטאות שיקחו אתכם למסע מרתק בין הגלביות והשטיחים. כאן תוכלו ליהנות מהניחוח המשכר של תבלינים טריים ולא מעט דוכני תמרים. חלק בלתי נפרד מהחוויה של השוק הוא המיקוח. אל תתביישו להתמקח על המחיר, אף אחד לא פה לא משלם את המחיר הראשוני שהוצע לו והרוכלים יהיו מעט בהלם אם לא תתמקחו. לעומת זאת, מדבר סהרה, מדבר עצום בגודלו המתפרס על פני יותר מעשר מדינות בצפון אפריקה. המדבר שופע בדיונות חול מרהיבות ביופיין ואין טיול מאורגן למרוקו שלא מכניס את האטרקציה הזו לתוכנית הטיול.

מחפשים גם דילים לטיסות לחצו כאן

לסיכום

מרוקו היא מדהימה ועשירה בתרבות, אוכל טעים ושפע אטרקציות. כדי לא ללכת לאיבוד ולהצליח לחוות את המדינה במיטבה מומלץ לבחור בטיול מאורגן למרוקו. תדאגו להגיע עם מזוודה חצי ריקה כי הצבעים, הריחות והמבחר יגרמו לכם לחזור עם המון מתנות בנוסף לחוויות.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן