מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

נתב“ג VIP, להתחיל את החופשה ברגל ימין

הנהלת האתר

הנהלת האתר

נתב“ג VIP הוא שירות חנייה לטווח ארוך העונה על הצרכים של הטסים לחו“ל. שירות המעניק לכם פתרון טוב, עם נוחות וערך מוסף.

המילה נתב“ג מייד מציתה את הדמיון במחשבות על חופשות אקזוטיות. חלקנו חושבים על החופים הלבנים של תאילנד או קניות בברצלונה, אצל אחרים זה הקזינו בבולגריה או מלונות הכל כלול ביוון. העולם הוא גדול ויש בו אפשרויות רבות לחופשה, אבל עבורנו הישראלים הכל מתחיל בשדה התעופה בן גוריון. אז רגע לפני שמתחילה החופשה,  נתב“ג VIP הוא שירות חניה שכדאי לכם להכיר.

חנייה בנתב“ג

הבעיה מוכרת, אתם יוצאים לשדה התעופה ומשתוקקים להיות כבר בדיוטי פרי ובשערי המטוס. הילדים חסרי סבלנות, ואתם חייבים את השקט. אתם עוד רגע נכנסים בשערי הטרמינל והחופשה מתחילה. אבל לפני זה עליכם לחפש חנייה לטווח ארוך…. ורק בגלל זה עוד 40 דקות מפרידות ביניכם לבין הטרמינל. החנייה מרוחקת, ועל מנת להגיע לטרמינל תצטרכו להמתין לשאטל. וכנראה בגלל זה גם יצאתם מהבית שעה קודם. אבל מגיע לכם להתחיל את החופשה ברגל ימין.

שירותי נתב“ג VIP יכולים לשים לזה סוף. פתרונות חניה אקסקלוסיביים המאפשרים לכם למסור את הרכב בכניסה לטרמינל, ולהתחיל את החופשה באופן מיידי וללא דאגות מיותרות. במקום להיות מוטרדים מחיפוש החנייה ולהמתין לשאטלים, נציג השירות יחכה לכם בכניסה לטרמינל. תוך מספר דקות בודדות תהיו חופשיים, ותוכלו להתחיל את הכיף. ובעת החזרה לארץ, באופן דומה, נציג השירות יחכה לכם עם הרכב מוכן לנסיעה הביתה.

שירותי חניה בנתב“ג VIP

לשירותי חניה בנתב“ג VIP יש כמה יתרונות והם מעניקים לכם הרבה ערך מוסף.

היתרון הראשון הוא החיסכון האדיר בזמן. חנייה לטווח ארוך גורמת לכם לבזבז זמן יקר בעת המעבר מהחנייה אל הטרמינל. אתם תהיו תלויים בשאטלים, שלא בדיוק מגיעים כל 10 דקות כפי שמבטיחים לכם. וכל זה כאשר אתם נסחבים עם המזוודות והילדים חסרי סבלנות. ורק בגלל הדברים האלו יצאתם מהבית שעה קודם. נתב“ג VIP מונע מכם את כל כאב הראש ובזבוז הזמן.

היתרון השני הוא שניתן לקבל גם מענה לבעיות של רכבים חשמליים. כידוע לא טוב להשאיר את סוללת הרכב ללא טעינה לזמן ארוך, ולכן במסגרת שירותי נתב“ג VIP תוכלו לבקש שיטעינו את סוללת הרכב החשמלי. כך גם תהיו בטוחים שיש לכם סוללה מלאה לצורך החזרה הביתה. ולא רק הטענת סוללות לרכבים חשמליים, ניתן להתניע כל רכב פעם בכמה ימים על מנת לשמור על המצבר. אתם בוודאי לא רוצים לחזור לארץ ולהתחיל להתניע עם כבלים במגרש החניה…

ועל מנת שהכול יהיה מושלם ונעים לחזור לארץ, אתם יכולים ליהנות משירותי שטיפת רכב. כך תוכלו לחזור לארץ ומייד יקבל את פניכם רכב נקי ומבריק, ויהיה לכם נעים לחזור הביתה.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן