מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

מזג האוויר בקזבלנקה ועונה מומלצת לחופשה

הנהלת האתר

הנהלת האתר

מזג האוויר בקזבלנקה הוא מתון ונוח יחסית לאורך כל השנה. הטמפרטורות בקזבלנקה לא קיצוניות, ולכן היא יכולה להיות יעד לחופשה בכל עונה מעונות השנה.

קזבלנקה ממוקמת במרכז-מערב המדינה, והיא מרכז תרבותי, כלכלי וגם תחבורתי של מרוקו, עם נמל התעופה הגדול ביותר במדינה. כעת, לאחר שנחנך קו טיסות ישירות לקזבלנקה מישראל, היא קרובה מתמיד, והיא יעד נהדר להתחיל בו טיול משפחתי במרוקו.

חופשה בקזבלנקה – עוד מידע חשוב

מוניות ותחבורה ציבורית בקזבלנקה

מלונות מומלצים בקזבלנקה

כרטיס סים במרוקו

השכרת אופנוע במרוקו – השוואת מחירים ומידע שימושי

טיסות פנים במרוקו – השוואת מחירים והזמנות

טיסות למרוקו – מידע חשוב והשוואת מחירים

קניית דירהם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

קו הטיסות לקזבלנקה החל לפעול ממש לאחרונה, והוא מופעל על ידי רויאל אייר מארוק. טיסה ישירה מישראל לקזבלנקה אורכת כחמש שעות וחמישים דקות בלבד. על מנת שתוכלו לקבוע את תאריך החופשה בקזבלנקה, בהתאם להעדפות ולצרכים שלכם, ריכזנו כאן מידע מפורט על מזג האוויר בקזבלנקה לאורך השנה, לפי עונות ולפי חודשים, וכמו כן מידע על אירועים ופסטיבלים שמתקיימים בקזבלנקה, ושתוכלו לקחת בהם חלק במהלך החופשה.

מזג האוויר בקזבלנקה

האקלים בקזבלנקה הוא ים תיכוני, עם מזג אוויר מתון, וטמפרטורות נוחות יחסית לאורך כל השנה. עם זאת, בהחלט ניתן להרגיש הבדלים בין העונות.

הקיץ בקזבלנקה חם ויבש, אך עומס החום לרוב לא כבד, וזו בהחלט עונה מומלצת לחופשה בקזבלנקה. אם בחרתם להגיע לחופשה בקזבלנקה בקיץ, אל תשכחו להצטייד גם בלבוש מעט חם יותר, משום שבשעות הלילה הטמפרטורות יכולות לרדת, ועשוי להיות מעט קריר.

החורף בקזבלנקה קר יחסית, אך מדובר בחורף מתון יחסית, שכמעט אף פעם איננו קפוא.

מתי כדאי לטוס לקזבלנקה?

העונה המומלצת לחופשה בקזבלנקה יכולה להיות כמעט כל עונה.

אם אינכם מעוניינים לטייל ברחובות הסואנים של קזבלנקה בשיא החום, עבורכם זמן מומלץ לחופשה בקזבלנקה יכול להיות בחודשים אפריל, מאי או אוקטובר, אז מזג האוויר נע בין קריר לחמים מעט.

אם אינכם חובבים גשם, או אם אתם מעוניינים לבלות בפעילויות שגשם עלול לפגום בהן, קחו בחשבון שהקיץ בקזבלנקה הוא העונה היבשה ביותר, בעוד שהחודשים נובמבר-פברואר הם הגשומים ביותר (כשישה-שבעה ימי גשם מדי חודש). הסתיו בקזבלנקה מתון ונוח, אך כמויות הגשם עולות במהלך העונה.

אם חשוב לכם לא להגיע לחופשה בקזבלנקה בתקופות של שיא בתיירות, כדאי שתתעדכנו במועדי החופשות הנהוגות במרוקו, אז יש עלייה במספר התיירים המקומיים המטיילים בקזבלנקה. לדוגמה, חופשת האביב (כשבועיים בסוף מרץ בדרך כלל), חופשת החורף באמצע ינואר (כשבוע בערך), ועוד.

עונות השנה בקזבלנקה

מזג האוויר בקזבלנקה בקיץ

בקיץ בקזבלנקה החום לרוב אינו כבד מדי, והלילות נעימים ואפילו קרירים לעתים. אוגוסט הוא החודש החם ביותר בקזבלנקה. הטמפרטורות הגבוהות הממוצעות בקיץ בקזבלנקה נעות באזור 26 מעלות צלזיוס בדרך כלל, אם כי יש שנים בהן הטמפרטורות גבוהות יותר. הקיץ בקזבלנקה יבש מאוד, עם מעט מאוד גשם, אם בכלל.

הקיץ הוא זמן מומלץ לחופשה בקזבלנקה, במיוחד למשפחות שרוצות להנות מחופי העיר. טמפרטורות המים בקזבלנקה מגיעה לשיאה באוגוסט – כ-23 מעלות צלזיוס.

הקיץ בקזבלנקה הוא, באופן טבעי, עונת שיא התיירות, כך שיש לקחת בחשבון, שבתקופה זו המחירים עולים ועמם גם הצפיפות בעיר.

מזג האוויר בקזבלנקה בסתיו

זמן מומלץ לחופשת סתיו בקזבלנקה הוא חודש ספטמבר. בספטמבר בקזבלנקה מזג האוויר עדיין מרגיש כהמשך של הקיץ, עם טמפרטורות גבוהות במהלך היום (כ-26 מעלות צלזיוס), לילות קרירים אך לא קרים מאוד, וכמויות גשם מועטות, אם בכלל. גם באוקטובר ובנובמבר הטמפרטורות בקזבלנקה מתונות יחסית, אך הן במגמת ירידה ולעומתן כמויות הגשם הולכות ועולות.

מזג האוויר בקזבלנקה בחורף

החורף בקזבלנקה קר למדי, אך נדיר שהטמפרטורות יורדות לאזורי הקיפאון. הטמפרטורות נעות בין כ-18-19 מעלות צלזיוס במהלך היום לבין כ-8 מעלות צלזיוס בלילה. עם זאת, גם אם אין לכם בעיה עם טמפרטורות חורפיות, קחו בחשבון שחודשי החורף בקזבלנקה הם חודשים גשומים, ויתכן שהגשם ישבש לכם את התוכניות לטיולים ולבילויים באזור באוויר הפתוח. בחודשי החורף תוכלו ליהנות בקזבלנקה מירידה במחירים ובצפיפות התיירים, למעט בתקופת חג המולד, בה שוב יש עומס תיירים והמחירים עולים גם הם בהתאם.

מזג האוויר בקזבלנקה באביב

האביב בקזבלנקה מתון למדי, הלילות קרירים והימים חמימים מעט, אך עדיין לא חמים. כמויות הגשם יורדות בהדרגה, אבל בעיקר בחודשים מרץ ואפריל, עדיין כדאי להיות מוכנים למספר ימים גשומים. לחופשה משפחתית בקזבלנקה באביב, כדאי להצטייד בלבוש מגוון, שיתאים גם לשעות החמימות יותר וגם ללילות הקרים.

אירועים ופסטיבלים בקזבלנקה

אם אתם רוצים לשלב בחופשה בקזבלנקה אירוע שיהפוך אותה לחוויה בלתי נשכחת, מומלץ לברר על אירועים שנתיים ופסטיבלים שמתקיימים בה לאורך השנה. ביניהם:

ג'אזבלנקה Jazzablanca

פסטיבל ג'אז בקזבלנקה שנערך מדי שנה ונמשך כשישה ימים. הפסטיבל מארח אמנים רבים, ומושך אליו חובבי ג'אז מרחבי העולם. הפסטיבל אירח בעבר אמנים בינלאומיים כמו גלוריה גינור, פרנץ פרדיננד, ג'ייסון מראז ועוד.

ל'בולברד L'Boulevard

פסטיבל מוזיקה בקזבלנקה, שמתקיים מדי שנה, ונמשך כארבעה ימים. הפסטיבל כולל תחרויות בז'אנרים של אלקטרו, ראפ, רוק/מטאל ופיוז'ן.

פסטיבל דה קזבלנקה Festival De Casablanca

פסטיבל שמתקיים מדי שנה ביולי במשך כארבעה ימים, והוא מהפסטיבלים הגדולים והפופולריים במרוקו. הפסטיבל מתאים לכל המשפחה, וכולל הופעות של אמנים מקומיים ובינלאומיים ממגוון ז'אנרים. בעבר הופיעו בפסטיבל באסטה ריימס, שון פול, חמיד אל קסרי, ועוד.

מזג האוויר בקזבלנקה לפי חודש

ערכנו עבורכם מידע על מזג האוויר בקזבלנקה בכל חודש מחודשי השנה, אבל חשוב לזכור, כי מדובר על סקירה על סמך שנים קודמות, ולכן כדאי תמיד לבדוק את תחזית מזג האוויר המדויקת סמוך למועד החופשה בקזבלנקה.

מזג האוויר בקזבלנקה בינואר

ינואר בקזבלנקה הוא החודש הקר בשנה. הטמפרטורות בחודש זה נעות בין כ-17 לכ-8 מעלות צלזיוס. זהו גם חודש גשום מאוד, עם כ-60 מ"מ של גשם, שיורד בממוצע כשמונה ימים במהלך החודש. לקראת סוף ינואר בתי הספר במרוקו יוצאים לחופשת חורף של כשבוע, ולכן יתכן שבתקופה זו הצפיפות בעיר תעלה עקב עלייה בכמות התיירים המקומיים.

מזג האוויר בקזבלנקה בפברואר

הטמפרטורות בקזבלנקה בפברואר נעות בין כ-18 לכ-10 מעלות צלזיוס. גם בפברואר בקזבלנקה מזג האוויר ממשיך להיות גשום.

מזג האוויר בקזבלנקה במרץ

במרץ בקזבלנקה עדיין קריר, גם אם ניתן להרגיש עלייה קלה בטמפרטורות לעומת החודש הקודם. הטמפרטורות נעות בין כ-19 לכ-11 מעלות צלזיוס. גם כמויות הגשם מתחילות לרדת בהדרגה, אך עדיין ניתן לצפות לכששה ימי גשם במהלך החודש. בסוף מרץ בקזבלנקה בתי הספר יוצאים לחופשת אביב ארוכה, וכמו בחופשת החורף, לעובדה זו יכולה להיות השפעה על תנועת התיירות בעיר.

מזג האוויר בקזבלנקה באפריל

הטמפרטורות באפריל בקזבלנקה ממשיכות לטפס בהדרגה ומגיעות לכ-20 מעלות צלזיוס בשיא לכ-12 מעלות צלזיוס בשפל, עם מספר ימי גשם בודדים בדרך כלל.

מזג האוויר בקזבלנקה במאי

מאי הוא חודש מומלץ לחופשה בקזבלנקה. במאי עונת התיירות בקזבלנקה עדיין לא נפתחה באופן רשמי, אך הטמפרטורות נעימות ומתונות וכמעט ולא יורד גשם. הטמפרטורות נעות בין כ-22 לכ-15 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר בקזבלנקה ביוני

ביוני בקזבלנקה יש מזג אוויר מעולה לטיולים בחוץ. במהלך היום חם למדי והלילות קרירים אך לא קרים. הטמפרטורות במהלך היום ביוני בקזבלנקה נעות באזור 25 מעלות צלזיוס, וזהו חודש יבש יחסית עם מעט מאוד גשם אם בכלל.

מזג האוויר בקזבלנקה ביולי

ביולי בקזבלנקה הקיץ נמצא בעיצומו, עם טמפרטורות שנעות בין 26 מעלות צלזיוס לכ-20 מעלות בלילה, וכמעט ואין סיכוי לגשם. חודש יולי הוא חלק מעונת שיא התיירות בקזבלנקה, וכדאי להזמין בתי מלון וטיסות כמה שיותר זמן מראש.

מזג האוויר בקזבלנקה באוגוסט

אוגוסט הוא החודש החם ביותר בקזבלנקה. הטמפרטורות במהלך היום מגיעות לכ-28 מעלות צלזיוס. הלילות מתונים עם טמפרטורות באזור 20 מעלות צלזיוס. אוגוסט גם הוא חלק מעונת התיירות בקזבלנקה, כך שחשוב להזמין כרטיסי טיסה ומלונות מבעוד מועד.

מזג האוויר בקזבלנקה בספטמבר

ספטמבר בקזבלנקה עדיין קיצי, חם ויבש, עם טמפרטורות שנעות באזור 26 מעלות צלזיוס בשעות החמות של היום. הלילות נעימים, אך עשויים להיות קרירים למדי.

מזג האוויר בקזבלנקה באוקטובר

בקזבלנקה באוקטובר הטמפרטורות מתחילות לרדת. בשעות עדיין נעים למדי, עם טמפרטורות סביב 24 מעלות צלזיוס. הלילות מתחילים להתקרר, וגם הגשם מתחיל לחזור בהדרגה. כמות המשקעים בקזבלנקה באוקטובר עומדת על כ-40 מ"מ, היורדים במהלך כארבעה ימים במהלך החודש.

מזג האוויר בקזבלנקה בנובמבר

חודש נובמבר מתאים פחות לחופשה משפחתית בקזבלנקה. זהו אחד החודשים הגשומים ביותר בשנה עם כ-60 מ"מ וכשבעה ימי גשם.

מזג האוויר בקזבלנקה בדצמבר

דצמבר בקזבלנקה הוא נקודת המפנה בו החורף מתחיל, הטמפרטורות יורדות לרמה של בין 18 לכ-10 מעלות צלזיוס וניתן לצפות לכשבעה ימי גשם במהלך החודש.

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן