מרוקו למטייל

המדריך למרוקו

מלונות מומלצים בקזבלנקה

הנהלת האתר

הנהלת האתר

קזבלנקה היא העיר הגדולה ביותר במרוקו. אוכלוסייתה מונה כ-4.5 מיליון אנשים והיא נחשבת למרכז כלכלי ותיירותי עיקרי במרוקו, כאשר רוב התיירים נוחתים בשדה התעופה או נמל הים הנמצאים בעיר.

אם אתם מתכננים חופשה בקזבלנקה ריכזנו לכם עשרה מלונות מומלצים בקזבלנקה בכל רמות המחיר והמיקומים בעיר הפופולארית קזבלנקה. הדירוג מבוסס על דירוגי בתי מלון בקזבלנקה באתרי תיירות בינלאומיים.

חופשה בקזבלנקה – עוד מידע שימושי

קזבלנקה – מדריך

מוניות ותחבורה ציבורית בקזבלנקה

קניית דירהם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

כרטיס סים במרוקו

השכרת אופנוע במרוקו – השוואת מחירים ומידע שימושי

השכרת רכב במרוקו

טיסות למרוקו – מידע חשוב והשוואת מחירים

טיסות פנים במרוקו – השוואת מחירים והזמנות

מלון רדיסון בלו קזבלנקה סיטי סנטר – Radisson Blu Hotel Casablanca City Center

מלון רדיסון בלו קזבלנקה סיטי סנטר, בעל דירוג חמישה כוכבים ודירוג של 8.4 מהגולשים שביקרו במלון, הוא בית מלון 5 כוכבים במרכז קזבלנקה עם בריכת שחייה חיצונית, ספא, גלריות אמנות מודרנית, מרכז כושר ובר בגג המלון עם נוף מהפנט. המלון שוכן בקרבת השוק המרכזי של קזבלנקה ומציע חוויה מרוקאית אותנטית במיוחד.

רדיסון בלו סיטי סנטר הוא אחד המלונות המומלצים בקזבלנקה לישראלים וסבירות גבוהה שתפגשו כמה ישראלים בבריכה או במסעדה.

להזמנת חדרים במלון רדיסון בלו קזבלנקה סיטי סנטר:



Booking.com

אדאג'יו קזבלנקה סיטי סנטר – Adagio Casablanca City Center

אדאג‘יו הוא אחד מהמלונות המומלצים בקזבלנקה עם דירוג גולשים גבוה של 8.7 וברמה של ארבעה כוכבים, הוא ממוקם במרכז קזבלנקה ומציע חדרים בעיצוב מודרני, עם מטבח מאובזר. המלון מציע ארוחות בוקר עשירות בתוספת תשלום, חדר כושר ובריכה. כמו כן על גג המלון יש בר מסעדה שנקראת Le Bir  ומגישה ארוחות צהריים וערב, בערב היא הופכת לבר מסעדה שאפשר לחוות בו את הערב ולחזות בשקיעה היפה ובנוף המיוחד של העיר.

להזמנת חדרים במלון אדאג'יו קזבלנקה סיטי סנטר:



Booking.com

מלון ארבע עונות קזבלנקה – Four Seasons Hotel Casablanca

מלון חמישה כוכבים בקזבלנקה מבית רשת מלונות היוקרה המצליחה והפופולארית "ארבע עונות" נמצא בסמיכות לחוף ים ליד מתחם אנפה פלייס (Anfa Place Living Resort). המלון נמנה בין המלונות המומלצים ביותר בקזבלנקה שכן הוא שוכן בלב העיר וקרוב לכל האטרקציות הפופולריות של קזבלנקה להציע, הוא מעוצב בסגנון עכשווי עם טוויסט מרוקאי יפהפה ותוכלו להנות מבריכה, חדר כושר, מרכז ספא וחמאם.

אי אפשר לטעות עם רשת מלונות פור סיזנס, וגם בקזבלנקה הם לא מאכזבים – המלון זכה לניקוד גבוה של 8.7 בדירוגי מלונות בקזבלנקה.

להזמנת חדרים במלון ארבע העונות בקזבלנקה:



Booking.com

מלון ברסלו אנפה קזבלנקה – Barcelo Anfa Casablanca

עוד רשת מלונות פופולארית ואהובה במיוחד על הישראלים שניתן למצוא גם בקזבלנקה היפה היא רשת המלונות ברסלו. ברסלו אנפה הוא מלון בקזבלנקה בדירוג של חמישה כוכבים השוכן בלב ליבה של קזבלנקה בשדרה הראשית ומציע בריכה גדולה, פעילויות לכל המשפחה, חדר כושר חדיש ועוד מגוון אטרקציות נהדרות.

רשת מלונות ברסלו, היא אחת הרשתות הגדולות בעולם, המלונות תמיד מאופניים בעיצוב נעים, שירות מצוין וחדרים מפנקים. המלון זכה לדירוג של 8.8 בהמלצות על בתי מלון בקזבלנקה.

להזמנת חדרים במלון ברסלו אנפה קזבלנקה:



Booking.com

מלון לה קזבלנקה – Le Casablanca Hotel

מלון לה קזבלנקה הוא ללא ספק אופציה נהדרת לחופשה בקזבלנקה, זהו מלון חמישה כוכבים בקזבלנקה שקיבל מהגולשים את הציון 8.2.

המלון מציע שלושה מסעדות שונות ובר אחד, יש בו בריכה חושית מחוממת ומקורה ובריכה חיצונית נוספת ממנה תוכלו ליהנות בימים החמים. חדרי המלון משקיפים לגן מדהים ביופיו השייך גם הוא למלון ותוכלו להעביר בו זמן איכות עם הילדים.

להזמנת חדרים במלון לה קזבלנקה:



Booking.com

מלון אווניו סוויטס – Hotel Avenue Suites Deluxe

עוד מלון דירות מומלץ בקזבלנקה הוא מלון אווניו סוויטס, בעל דירוג של ארבעה כוכבים שקיבל מאורחי המלון ציון של  8.2 בדירוגי מלונות בקזבלנקה. זהו מלון דירות במרכז קזבלנקה, המלון מציע דירות גדולות במיוחד (שמתחילות ב 56 מטר מרובע)  הכוללות מטבח מאובזר, מרפסת וסלון. בערב תוכלו לנוח מהטרסה המושקעת של המלון וליהנות ממשקה בבית הקפה שנמצא בו.

אין ספק שמי שמחפש מלון דירות בקזבלנקה שיהיה נוח ונקי, עם שירות חדרים טוב ובמיקום מנצח יימצא את מבוקשו באווניו סוויטס.

להזמנת חדרים במלון אווניו סוויטס:



Booking.com

מלון רילקס קאסה וויאג'רס – Relax Hotel Casa Voyageurs

מלון רילקס קאסה וויאג‘רס הוא מלון שלושה כוכבים בקזבלנקה שקיבל ציון של 8.6 מאורחיו בדירוגי בתי מלון בקזבלנקה. זהו מלון מומלץ במיוחד לאוהבי הקניות שבוודאי ישמחו לדעת שמול המלון נמצא מרכז קניות עם רשתות מערביות מוכרות ואהובות, מלון מצוין לאנשים שרוצים מקום נקי ומסודר לישון בו במחיר נגיש.

שימו לב שבקרבת המלון נמצאת תחנת רכבת שהרכבת המגיעה משדה התעופה עוברת בה, זה פתרון נהדר לאנשים שלא רוצים להשכיר רכב ומחפשים דרך קלילה וזולה להגיע למלון משדה התעופה בקזבלנקה.

להזמנת חדרים במלון רילקס קאסה וויאג'רס:



Booking.com

מלון מידטאון קזבלנקה – MIDTOWN Hotel Casablanca

מלון מידטאון קזבלנקה הוא מלון ארבעה כוכבים מצוין שקיבל מהמבקרים בו דירוג 8.3 ברשימות מלונות בקזבלנקה. המלון שוכן ברובע גוטייה (Gauthier) היפה שמציע שפע של מסעדות, ברים ובוטיקים לקניות במרחק הליכה.

במלון תוכלו ליהנות ארוחת בוקר מגוונת והיא כלולה כבר במחיר, חדר כושר מאובזר ומסעדה טובה אוהבי הקניות והקניונים בטח ישמחו לדעת שבנוסף למיקום המלון, מרכז הקניות טווין סנטר נמצא במרחק 3 דקות הליכה.

להזמנת חדרים במלון מידטאון קזבלנקה:



Booking.com

מלון מליבר אפארט   Melliber Appart Hotel

בית מלון במרכז קזבלנקה בדירוג ארבעה כוכבים שקיבל דירוג של 8.4 ברשימות מלונות מומלצים בקזבלנקה ושוכן בלב העיר – רק 200 מטר מהמסגד המפורסם חסן השני. המלון מעוצב בסגנון עכשווי ואורחיו ייהנו מארוחת בוקר מגוונות שכלולה במחיר השהות.

אם אתם מחפשים מלון לחופשת בטן גב, זה לא המלון עבורכם, שכן במלון בריכה, אבל הוא ממוקם בלב ליבה של קזבלנקה במרחק הליכה קצר מאוד מאטרקציות ונקודות עניין בעיר ומומלץ במיוחד לאלה שמחפשים מלון נקי בקזבלנקה עם ארוחת בוקר טובה וצוות עובדים ידידותי שיעזור בכל שאלה ובקשה.

להזמנת חדרים במלון מליבר אפארט:



Booking.com

מלון פסטנה  – Pestana Casablanca

אתר הנופש פסטנה ממוקם על שפת הים של קזבלנקה, הוא מלון מושלם למי שמחפש קרבה לים במחיר סביר בקזבלנקה ומציע גישה לחוף הים, בריכה ובר מסעדה. אם תרצו להתפנק בקניות תוכלו לבקר במרכז הקניות שנמצא סמוך למלון.

מלון פסטנה הוא אופציה נהדרת למי שמחפש מלון זול בקזבלנקה, הוא מציע חדרים נקיים ומרווחים וארוחת בוקר משביעה קיבל דירוג של 8.2 על ידי הגולשים בדירוגי בתי מלון מומלצים בקזבלנקה.

להזמנת חדרים במלון פסטנה קזבלנקה:



Booking.com

מעוניינים בטיול מאורגן?

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או בטופס ונחזור אליכם עם הצעות שוות במיוחד.

פוסטים נוספים שיעניינו אותך

אזורים במרוקו

השכרת רכב בסעודיה – כל מה שצריך לדעת

השכרת רכב בסעודיה היא דרך מצוינת שתעניק לכם את האפשרות לטייל ברחבי המדינה המרתקת בצורה הנוחה ביותר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מדינה

אסווירה

10 מלונות מומלצים באסווירה

בדקנו מגוון מקומות אירוח באסווירה: וילות עם בריכה, דירות, ריזורטים יוקרתיים ועוד, וריכזנו עבורכם 10 בתי מלון מומלצים באסווירה, שקיבלו בבוקינג ציונים גבוהים מלקוחות ששהו בהם.

מרכז מידע

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

מרוקו הקסומה, בין היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי, מעולם לא הייתה קרובה יותר: גם טיסות ישירות למרקש, וגם האפשרות החדשה להוצאת ויזה למרוקו באופן